اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور انجام شد؛

رونمایی از لوح فشرده شناسنامه بخش زرآباد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر روستایی و عشایری استانداری سیستان و بلوچستان گفت: برای نخستین بار در کشور شناسنامه بخش زرآباد در قالب لوح فشرده و کتاب رونمایی شد.

رونمایی از لوح فشرده شناسنامه بخش زرآباد
عبدالناصر مهرنیا ظهر امروز در حاشیه رونمایی از لوح فشرده شناسنامه بخش زرآباد به خبرنگار فارس اظهار کرد: شناسنامه بخش زرآباد شامل اطلاعات مربوط به خود بخش است که در آن تعداد روستاها با تمامی امکاناتشان از جمله فضاهای آموزشی، خانه بهداشت، میزان جمعیت، راه دسترسی و ... در قالب لوح فشرده و کتاب گردآوری شده است.
وی افزود: این لوح فشرده از شناسنامه بخش زرآباد برای نخستین بار در این استان و کشور رونمایی شد.
مدیرکل دفتر روستایی و عشایری استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: در سیستان و بلوچستان بالغ بر 40 بخش وجود دارد که تلاش می‌کنیم شناسنامه اطلاعاتی آن بخش‌ها نیز به زودی آماده شود.
مهرنیا بیان داشت: معرفی زرآباد به بخش گردشگران، مسئولان برنامه‌ریز استان، سرمایه‌گذاران و غیره از جمله مزایای گردآوری این لوح فشرده و شناسنامه اطلاعاتی است.
دیدار مردمی و بررسی مسائل و مشکلات مردم بخش زرآباد، دیدار با اعضای شورای اسلامی روستاها با حضور مسئولان بخش زرآباد و معاون عمرانی فرماندار کنارک، بازدید از پروژه‌های عمرانی در حوزه روستایی در سطح بخش زرآباد و افتتاح سالن جلسات بخشداری زرآباد از جمله برنامه‌های سفر مدیرکل روستایی و عشایری استانداری سیستان و بلوچستان به شهرستان کنارک و بخش زرآباد بود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول