اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی:

مدرک‌گرایی مانع ورود افراد شایسته به مجلس می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار دادن شرط مدرک تحصیلی بالاتر برای کاندیداهای مجلس، مانع ورود افراد باتجربه و متبحری که سابقه مدیریتی بسیار دارند و به دنبال مدرک‌گرایی نبوده‌اند، به مجلس مردمی می‌شود.

مدرک‌گرایی مانع ورود افراد شایسته به مجلس می‌شود
علی اصغر حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: هدف گروه فتنه و جریان انحرافی از گفتارها و رفتارهای آنان مشخص است که آنان درصدد تضعیف ولایت بودند اما غافل از اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه ولایت استقرار پیدا کرده و مردم هوشیارتر از آن هستند که فریب بخورند، و با مشارکت حداکثری در انتخابات این امر را نشان می‌دهند.
این نماینده مجلس افزود: شاید ائتلاف به چند بخش تقسیم شود اما صد در صد ائتلاف بین اصولگرایان انجام می‌شود و اگر یک درصد نیز این ائتلاف انجام نشود نمایندگان خط ولایت به عنوان اصولگرایان نمایندگان خود را معرفی می‌کنند.
وی با بیان اینکه گروه فتنه و جریان انحرافی سخت برای انتخابات فعالیت می‌کنند اضافه کرد: مردم هوشیار ایران فریب این افراد را نمی‌خورند اما اصلاح‌طلبانی که در این جریانات دخیل نبوده‌اند می‌توانند با صلاحدید شورای نگهبان کاندیدا شده و رای بیاورند.
وی تصریح کرد: جریان فتنه نمی‌تواند در انتخابات مجلس اخیر شرکت کند تا مجلسی مانند مجلس ششم تشکیل دهد و علیه اصول اساسی نظام عمل کند.
نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتخاب کاندیداهای قومی و طائفه‌ای در کشور ما کم‌رنگ و کم‌اثر شده است و به دلیل بالا رفتن سطح بینش سیاسی مردم شاید کمتر از دو درصد از کشور انتخابات قومی و قبیله‌ای انجام شود.
حسنی ابراز داشت: ارتقای مدرک برای کاندیدای مجلس یک اشتباه بزرگ است چراکه سبب می‌شود افرادی که دارای تجربه و تبحر هستند به دلیل انجام کار‌های مدیریتی داشته‌اند و موفق به اخذ مدرک بالاتر نشده‌اند، از سیستم حذف شده و از انتخابات کنار گذاشته شوند و یک مدرک آن‌قدر ملاک نیست که به خاطر آن افراد با تجربه و کارآمد محروم شوند.
نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در انتخابات مجلس اخیر تنها در برخی از حوزه‌های انتخاباتی، انتخابات رایانه‌ای برگزار می‌شود تصریح کرد: امیدواریم شاهد حضور و مشارکت پر شور و 99 درصدی مردم در انتخابات مجلس نهم باشیم و همانگونه که مردم حضور خود را در 9 دی و 22 بهمن سال گذشته به رخ دشمنان و مخالفان کشیدند در این انتخابات نیز رخ‌نمایی کنند.
وی از مردم خواست تا فریب شعارها و وعده‌های غیرعملی کاندیداها را نخورده و به کاندیداهای با تجربه و کارآمد رای بدهند نه کاندیداهایی که تنها به فکر منافع خود هستند.
انتهای پیام/خ۲۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول