اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور:

ستاد دهه فجر نیشابور با یک ماه تاخیر آغاز به‌کار کرد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور با اشاره به اینکه ستاد دهه فجر این شهرستان با یک ماه تاخیر آغاز به‌کار کرده، حضور موثر اعضا در جلسات ستاد و کمیته‌ها را خواستار شد.

ستاد دهه فجر نیشابور با یک ماه تاخیر آغاز به‌کار کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام سیدمحمد ساجدی  ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد دهه فجر نیشابور در تالار شهید عابد معاونت استانداری و فرمانداری نیشابور، اظهار داشت: سال گذشته برخی اعضای کمیته‌ها در جلسات کمیته‌ها شرکت نداشتند که فرمانداری با آنها برخورد کرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور عنوان کرد: بخشداران به رؤسای کمیته‌های بخش‌ها تذکر دهند که با ستاد شهرستان مرتبط باشند.
وی تصریح کرد: پارسال گزارش‌دهی برخی کمیته‌های بخش‌ها ضعیف بود که برخی اوقات تا ده روز پیگیری این گزارش بودیم.
این مسئول با اشاره به ارزیابی ادارات این شهرستان در خصوص عملکردشان در دهه فجر سال گذشته، بیان داشت: متاسفانه 15 دستگاه اجرایی نمره صفر گرفتند.
ساجدی خاطرنشان کرد: علت گرفتن این نمره، شرکت نکردن مدیر دستگاه اجرایی در هیچ برنامه‌ای و تزیین نکردن ادارات بود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور با بیان اینکه اثری از دهه فجر در ادارات مذکور نبود، تصریح کرد: این در حالی است که دهه فجر و خون شهدا، مسئولان را بر کرسی مدیریت نشانده است.
این مسئول با اشاره به اینکه 50 درصد دستگاه تا حدودی خوب عمل کردند، اذعان داست: ناحیه مقاومت بسیج، آموزش و پرورش و شهرداری نیشابور به ‌عنوان سه دستگاه برتر ستاد دهه فجر سال 89 معرفی و تقدیر شدند.
انتهای پیام/م۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول