اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خرم‌آباد:

مراسم‌های دهه فجر امسال با شکوه بیشتری برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار مرکز لرستان از آغاز به کار ستاد دهه فجر استان خبر داد و گفت: مراسم‌های دهه فجر امسال با شکوه بیشتری در لرستان برگزار می‌شوند.

مراسم‌های دهه فجر امسال با شکوه بیشتری برگزار می‌شود
وحید رشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار داشت: به دلیل تقارن ایام‌الله دهه فجر امسال با هفته وحدت سعی می‌کنیم، مراسم‌های این ایام را در لرستان به طور ویژه برگزار و برنامه‌های متنوعی را پیاده کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در این ایام که متقارن با میلاد فرخنده خاتم پیامبران است، سعی می‌کنیم، با برپایی برنامه‌های شاد و پرمحتوا به نشاط بخشید این ایام فرخنده بپردازیم.
رشیدی افزود: هم اکنون مسئولان ستادهای تزئینات و فضاسازی شهری در سراسر استان تعیین شده و دیگر اعضای این ستاد در شهرستان خرم‌آباد نیز معرفی و رسماً این ستاد فعالیت خود را آغاز کرده است.
شهردار خرم‌آباد با اشاره به برنامه‌های مختلف شهرداری برای این ایام گفت: تبلیغات محیطی گسترده، فضاسازی و تزئینات شهری، آذین‌بندی و نورافشانی معابر و میادین شهر، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی ورزشی، برگزاری فستیوال بزرگ مسابقات خانوادگی و بزرگ‌ترین مسابقه راهپیمایی کوهستانی بر فراز مجتمع چهارده معصوم شهر خرم‌آباد را از دیگر برنامه‌های شهرداری خرم‌آباد برای ایام مبارک دهه فجر برشمرد.
رشیدی اظهار داشت: دهه فجر جشنواره بزرگ رهروان امام و شهدا و پیروان ولایت فقیه است و مراسم‌ها این ایام فرخنده با ادای احترام، غبارروبی و عطر افشانی قبور شهدا در سراسر استان در نخستین روز ایام دهه فجر وارد فاز عملیاتی می‌شود و با برگزاری مراسم‌ها بازدید و تجلیل از خانواده شهدا و همچنین دیگر برنامه‌های فرهنگی مختلف به دنبال معرفی هرچه بیشتر محتوا و ابعاد انقلاب اسلامی هستیم.
گفتنی است، وحید رشیدی به عنوان مسئول کمیته فضاسازی و تزئینات شهری و روستایی استان لرستان منصوب شده است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول