اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خبر داد:

فعالیت 18 کمیته ستاد دهه فجر گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از تشکیل ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان خبر داد و گفت: 18 کمیته در این ستاد در حال فعالیت هستند.

فعالیت 18 کمیته ستاد دهه فجر گیلان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری عصر امروز در نشست سالانه مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی گیلان به نزدیکی نهم دی اشاره کرد و اظهار داشت: نهم دی روز ولایت، بصیرت و میثاق با ولایت است.
وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در این حماسه باشکوه فتنه‌گران را کنار زدند، افزود: مردم در نهم دی با آرمان‌های مقدس شهدای والامقام تجدید بیعت کردند.
اشجری خاطرنشان کرد: مردم گیلان در هشتم دی سال 88 به میدان آمدند و به این دلیل جمعی از مردم استان در هشتم دی سال گذشته توفیق زیارت مقام معظم را داشتند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری همایش طلایه‌داران بصیرت در صبح روز پنجشنبه هشتم دی ماه در میدان شهدای ذهاب رشت، تصریح کرد: مردم گیلان برگ زرین دیگری در دفتر انقلاب اسلامی ایران ثبت و ضبط می‌کنند.
وی از تشکیل ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان خبر داد و گفت: 18 کمیته در این ستاد در حال فعالیت هستند.
اشجری کمیته سازمان‌ها و نهادها را یکی از کمیته‌های 18گانه ستاد دهه فجر گیلان برشمرد و بیان داشت: مسئولیت این کمیته در استان‌ها به مدیرکل روابط عمومی استانداری‌ها واگذار شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان هفت محور را جزو مسئولیت‌های کمیته سازمان‌ها و نهادها عنوان کرد و یادآور شد: روابط عمومی‌های اداره‌ها باید این موارد را مد نظر داشته باشند.
وی، فراهم‌سازی زمینه فعالیت و حضور موثر سازمان‌ها و نهادها در امر برنامه‌ریزی و برگزاری مراسم ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در سازمان‌های ذی‌ربط را یکی از محورهای هفت‌گانه کمیته سازمان‌ها و نهادها دانست و افزود: ارائه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف از طریق برگزاری نمایشگاه و انتشار کارنامه عملکرد دوایر و نمایش میزان کارآمدی نظام مقدس اسلامی جزو این محورهاست.
اشجری، فراهم‌سازی زمینه بهره‌گیری بیشتر اقشار مختلف از خدمات دستگاه‌ها به منظور افزایش حلاوت و شیرینی ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی را از جمله محورهای کمیته سازمان‌ها و نهادها معرفی کرد و اذعان داشت: در این زمینه باید فعالیت بیشتری داشته باشیم و هر دستگاهی اگر می‌تواند خدماتی به صورت نیم‌بها و رایگان به مردم ارائه دهد تا کام ملت در این ایام شیرین شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان انجام هماهنگی لازم برای مشارکت اقشار مختلف و بهره‌گیری از توانمندی‌های دستگاه‌ها از طریق برگزاری مراسم مختلف فرهنگی، علمی، هنری و ورزشی به منظور جلب و جذب مردم را از وظایف کمیته سازمان‌ها و نهادها نامید و تصریح کرد: بهره‌گیری از امکانات و توانمندی دستگاه‌ها به منظور تقویت مراسم ایام‌الله دهه مبارک فجر به‌ویژه مراسم دوازدهم و 22 بهمن ماه از محورهای این کمیته است.
وی انجام برنامه‌ریزی و هماهنگی شایسته به‌منظور حضور مسئولان دستگاه‌ها در برنامه‌های کانون‌های مردمی به‌ویژه مساجد، مدرسه‌ها و دانشگاه و همچنین شناسایی و جمع‌بندی عملکرد دستگاه‌های نظام مقدس اسلامی در مورد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، خدماتی، صنعتی، درمانی و آموزشی مورد بهره‌برداری در طول سال به‌ویژه ایام دهه مبارک فجر را از دیگر محورهای کمیته سازمان‌ها و نهادها اعلام کرد.
اشجری با اشاره به تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی‌های گیلان، بیان داشت: پیشنهاد می‌کنم این شورا در شهرستان‌ها نیز راه‌اندازی شود و برنامه‌ها تنها متمرکز در استان نباشد و در تمام استان گسترش یابد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به بانگ الله‌اکبر و نورافشانی در شب 22 بهمن اشاره کرد و گفت: می‌توان در غروب 22 بهمن جشنواره‌ای در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزاری کرد ضمن اینکه در شهرستان‌های دیگر نیز این برنامه‌ها اجرا شود.
در این نشست علیرضا حسنی رئیس روابط عمومی شهرداری رشت، حمیدرضا حکمت رئیس روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان، رضا احمدی رئیس روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای گیلان، سید رضا علوی رئیس روابط عمومی فرودگاه سردار جنگل رشت، مرتضی نجاتی رئیس روابط عمومی جهاد کشاورزی گیلان و محمدعلی انتظامی رئیس روابط عمومی صدا و سیمای مرکز گیلان به عنوان اعضا و همچنین فردین مهرابیان رئیس روابط عمومی و روابط بین‌الملل استانداری گیلان به عنوان دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های گیلان، احکام خود را از استاندار دریافت کردند.
انتهای پیام/ص10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول