اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان تاکید کرد

برگزاری انتخاباتی سالم در هندیجان

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان گفت: هدف ما برگزاری انتخاباتی سالم است.

برگزاری انتخاباتی سالم در هندیجان
بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: دموکراسی اصل و اساس انتخابات در کشور جمهوری اسلامی ایران را تشکیل می‌دهد.
وی افزود: اینکه مردم خودشان سرنوشت کشور و جامعه‌شان را به دست افراد منتخبشان رقم بزنند همواره از بدو تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدنظر بوده و هست.
فرماندار هندیجان تصریح کرد: آنچه در جریان انتخابات همواره برای ما مهم و رکن اساسی بوده اعتماد و رضایت مردم است.
وی با بیان اینکه همزمان با سراسر کشور، آغاز ثبت‌نام نهمین دوره انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این شهرستان آغاز شده تصریح کرد: افراد داوطلب می‌توانند با در دست داشتن مدارک خود به حوزه‌های اصلی انتخابات مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در این زمینه اقدام کنند.
فرج‌الهی با اشاره به بخشی از خصوصیات و ملاک افراد واجد شرایط گفت: داشتن حداقل 30 سال و حداکثر 70 سال سن، برخورداری از مدرک فوق لیسانس برخی از ویژگی‌های افراد واجد شرایط برای انتخابات مجلس است.
وی ادامه داد: صیانت در انتخابات همواره باید سرلوحه کار ماباشدو اینکه چه کسی در مجلس رأی بیاورد نباید مدنظر و پایه و اساس کار ما قرار گیرد.
فرماندار هندیجان عنوان کرد: اولویت و میزان آرای صندوق نباید افکار ما را وسوسه کند و در این راستا تنها رضایت و اعتماد شهروندان مورد تأیید مسئولان مرتبط است.
وی افزود: کمیته امنیت و ارتباطات، هیئت اجرایی و همچنین کمیته آموزشی و فناوری در شهرستان به‌منظور برگزاری هر چه اصلح این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است.
فرج‌الهی با بیان اینکه امسال نیز چون سال‌های گذشته شهروندان هندیجانی با حضور گسترده خود خط بطلانی بر افکار و تبلیغات شوم دشمنان نظام خواهند داشت گفت: سال گذشته حضور مردم در انتخابات به مثابه روسیاهی هر چه بیشتر دشمنان نظام و انقلاب بود و مطمئناً این مهم در نهمین دوره انتخابات رنگ و بویی پررنگ‌تر دارد.
وی خطاب به دستگاه‌های اجرایی شهرستان گفت: دستگاه‌ها و مدیران اجرایی آنها همواره باید نسبت به مسئله انتخابات و حمایت از کاندیدای خاص بی‌طرف باشند و این موضوع را به پرسنل خود نیز گوشزد کنند.
فرماندار هندیجان پایان گفت: امیدواریم با تعامل و همکاری هر چه بیشتر نهادهای اجرایی و شهروندان در این شهرستان شاهد برگزاری انتخاباتی با فضایی سالم و عادل باشیم.
انتهای پیام/غ20/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول