اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ستاد انتخاباتی جبهه حامیان جوان دولت خراسان رضوی تشکیل شد

خبرگزاری فارس: ستاد مرکزی نهمین دوره انتخابات مجلس جبهه حامیان جوان دولت اسلامی تشکیل شد.

ستاد انتخاباتی جبهه حامیان جوان دولت خراسان رضوی تشکیل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی حامیان جوان دولت اسلامی خراسان رضوی سید علی سیدزاده در نخستین نشست هماهنگی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شعار جبهه حامیان جوان دولت اسلامی را در دوره اخیر همانند گذشته صداقت در گفتار و سلامت در کردار دانست و در ادامه اظهار داشت: تجربه سال‌های اخیر به روشنی نشان داده است که مهم‌ترین مشکلات کشور و بیشترین آسیب‌هایی که انقلاب اسلامی دیده است از ناحیه بی‌صداقتی و عدم سلامت مدعیان بوده است.

*روشنگری رسالت اصلی حامیان جوان دولت اسلامی است

وی تصریح کرد: حامیان جوان دولت اسلامی وظیفه خود می‌داند که کاندیداهایی که چسبیده به باندهای قدرت و ثروت و نامزدهای بی‌صلاحیت و ناکارآمد را به مردم معرفی کند که بی‌شک این روشنگری رسالت اصلی حامیان جوان دولت اسلامی است.
 این فعال سیاسی اصول‌گرا با بیان اینکه حامیان جوان دولت اسلامی همانند گذشته بر مبنای نگرش ولایت‌محور و بر اساس گرایشات خاص جوانان که آرمان‌خواهی و عدالت‌خواهی و روحیه جهادی است و همچنین بر اساس گفتمان احمدی‌نژاد وارد عرصه سیاسی می‌شوند.
وی عنوان کرد: انتخابات تجلی مردم‌سالاری دینی و فرصت رشد و ترویج افکار گفتمان ولایت و عدالت است.

*ولایی بودن صرفا در شعار نیست

سیدزاده خاطرنشان کرد: ولایی بودن صرفا در شعار نیست و بر اساس این مهم‌ترین شاخصه کاندیداها باید پیروی عملی از ولایت‌فقیه و حمایت و همراهی با رئیس‌جمهور مکتبی مورد تائید ولی‌فقیه و محبوب توده‌های مردم باشد.
دبیر حامیان جوان دولت اسلامی خراسان رضوی انتخابات پیش‌روی ایران اسلامی حساس‌ترین و مهم‌ترین انتخابات تاریخ کشورمان برشمرد و تاکید کرد: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی یکی از مهم‌ترین انتخابات تاریخ کشور است که بعد فتنه 88 به وقوع می‌پیوندد.
وی افزود: فتنه 88 که با برنامه‌ریزی استکبار جهانی و نقش‌آفرینی بسیاری از کسانی که تا چند وقت قبل خود را از مدافعان خط حضرت امام خمینی(ره)در شرایطی به وقوع پیوست که جمهوری اسلامی ایران نشان داد الگوی خوبی برای کشورهای منطقه است.
امروز نیز با توجه به تحولات کشورهای منطقه و موج بیداری اسلامی برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات مجلس، نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از گذشته می‌توانند خود را به عنوان الگوی مطلوب برای کشور آزاد شده از بند دیکتاتوری به نمایش گذارد.

*از اشخاص به شاخص‌ها نمی‌رسیم

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: فعالیت در فرایند انتخابات به درستی همانند دوران دفاع مقدس فضائی با همان روحیه اخلاص و روحیه ایثارگری و از خود گذشتگی را می‌طلبد که تبلور این روحیه را در ایام مقابله با فتنه 88 و در حماسه 9 دی شاهد بودیم.
سیدزاده اظهار داشت: قرار نیست از اشخاص به شاخص‌ها برسیم بلکه شاخص‌ها هستند که که ما را به افراد می‌رساند نه اشخاص چسبیده به اسلام و انقلاب.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از احمدی‌نژاد به عنوان نماد یک تفکر و دیدگاه عدالت‌محور و خدمت‌رسان به مردم یاد کرد.
وی افزود: متاسفانه تحرکات بسیاری از ابتدای انتخاب احمدی‌نژاد به عنوان رئیس‌جمهور علیه ایشان وجود داشته است که متاسفانه این تحرکات به صورت سازماندهی شده وجود داشته و دارد.

*حامیان جوان مخالف جدی خادمان ملت به عنوان انتساب جریان انحرافی است

این فعال سیاسی اصول‌گرا به لیست نامزدهای حامیان جوان دولت اسلامی اشاره و عنوان کرد: لیست نامزدهای حامیان جوان دولت اسلامی در شهرستان‌ها و مشهد بر مبنای شاخص‌ها و انطباق با اولویت‌های نظام متجلی در گفتمان ولایت و نیز پایبندی به مشی رئیس‌جمهور عدالت‌خواه و توجه به نیازها و دغدغه‌های مردم است.
حامیان جوان دولت اسلامی مخالف جدی منحرف‌کنندگان اذهان عمومی با ابهام پراکنی و انتساب خادمان مردم به عنوان جریان انحرافی است.
سیدزاده تاکید کرد: گفتمان‌سازی در فرایند انتخابات و تبلیغ اهداف و تفکرات اسلام ناب محمدی(ص) بسیار مهمتر از چهره‌ها و افراد است.
همچنین باید گفت مجموعه حامیان جوان دولت اسلامی با هر گونه اسراف و شعارپراکنی کور در فضای انتخابات مخالف است.
دبیر حامیان جوان دولت اسلامی خراسان رضوی اظهار داشت: دولت نهم و دهم نشان داده است که دولت کار و خدمت‌رسانی به مردم است و اصلا وارد فضای انتخاباتی نشده و نمی‌شود کمااینکه حتی در دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ستاد احمدی‌نژاد آخرین ستادی بود که شکل گرفت.

*هر گونه سهم‌خواهی و منفعت‌گرائی به نام وحدت مردود است
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود افزود: حامیان جوان دولت اسلامی طرفدار گفتمان ولایت‌مداری و عدالت‌خواهی بوده و هست البته نقدهایی را هم از ابتدای دولت نهم و دهم به برخی دولتمردان و نمایندگان دولت در استان‌ها و شهرستان‌ها داشته و داریم.
سیدزاده همچنین به رویکرد حامیان جوان دولت اسلامی نسبت به جبهه متحد اصول‌گرایی اشاره کرد و افزود: رویکرد جبهه متحد اصول‌گرایی اگر بر مبنای منویات ولایت‌امر و گفتمان عدالت‌خواهی باشد می‌پذیریم و گرنه هر گونه سهم‌خواهی و منفعت‌گرایی به نام وحدت مردود است.
دبیرحامیان جوان دولت اسلامی خراسان رضوی در پایان تاکیدکرد: ستاد انتخاباتی جبهه حامیان جوان دولت اسلامی مانند گذشته به صورت خودجوش و مردمی شکل گرفته و هیچ گونه نسبتی با بر کرسی‌پریدگان و به قدرت چسبیدگان که عملکردشان نشان داده است مغایر با گفتمان و منش احمدی‌نژاد است نداشته و ندارد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول