اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی:

دشمنان قصد سوءاستفاده از انتخابات را دارند

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی گفت: دشمن شکست خورده درصدد فرصتی برای ضربه به جمهوری اسلامی است و انتخابات مجلس بهترین فرصت برای آنان محسوب می‌شود.

دشمنان قصد سوءاستفاده از انتخابات را دارند
محمدرضا پورابراهیمی امروز در حاشیه حضورش در کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به حماسه 9 دی و شکست فتنه 88 اظهار داشت: دشمن شکست خورده درصدد فرصتی برای ضربه به جمهوری اسلامی است و انتخابات مجلس بهترین فرصت برای آنان محسوب می‌شود، مردم با هوشیاری تمام چنان عمل کنند که همانند گذشته مایه سرافرازی ایران اسلامی باشند.
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی افزود: امروز دشمنان قصد دارند از دانشگاه‌ها و قشر روشنفکر به عنوان ابزاری علیه نظام و انقلاب استفاده کنند، اما دانشگاه‌های ما علاوه بر پیشرفت‌های علمی و پژوهشی به بزرگ‌ترین مراکز فرهنگی و مذهبی تبدیل شده‌اند و مجموعه دانشگاهیان نیز در کنار مردم، حامی نظام، انقلاب و رهبری هستند و هر جا که نیاز باشد در صحنه حاضر می‌شوند.
عضو شورای مرکزی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی گفت: کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با اعتقاد به مبانی انقلاب اسلامی و تفکرات امام راحل و منویات مقام معظم رهبری با این رویکرد فعالیت می‌کند که بتواند نقش و رسالت خود را به عنوان مغز متفکر جامعه ایفا کند.
پورابراهیمی هدف اصلی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی را حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی عنوان کرد و بیان داشت: در گام دوم هم اتحاد و همدلی میان جریان‌های اصولگرا و معتقد به نظام جمهوری اسلامی را دنبال می‌کنیم.
عضو شورای مرکزی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی تصریح کرد: هدف اصلی این کانون حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول