اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین معاون اجرایی و انتخابات شورای نگهبان:

شورای نگهبان اجازه ورود افراد ناپاک را به عرصه انتخابات نمی‌دهد

خبرگزاری فارس: جانشین معاون اجرایی و انتخابات شورای نگهبان کشور گفت: شورای نگهبان مرکز کنترل است و اجازه نمی‌دهد افرادی ناپاک وارد عرصه انتخاباتی شوند.

شورای نگهبان اجازه ورود افراد ناپاک را به عرصه انتخابات نمی‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمدرضا میرشمسی شامگاه جمعه در حاشیه سفر به مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان داشت: انتخابات طلایی‌ترین فرصت برای حضور بوده و قانونی‌ترین میدان برای ورود به عرصه سیاست است که البته هیچ سیاست‌‌مدار هوشمندی این فرصت طلایی را از دست نمی‌دهد.
وی با اشاره به اینکه باید دست از شعارهای دروغ و عوام‌فریبانه که هدفی جز کاهش حضور مردم و عدم رغبت کاندیداها ندارند برداشت، افزود: در برخی کشورها انتخابات الزامی است و عدم حضور پای صندوق‌های رای جریمه در پی دارد ولی در کشور جمهوری اسلامی ایران که انتخابات امری غیرالزامی است مردم آگاه و بصیر در هر دوره با حضور حداکثری خود برگ زرینی دیگر از انقلاب اسلامی را رقم زده‌اند و این افتخارآفرینی همچنان ادامه دارد.
دبیر هیئت مرکزی نظارت شورای نگهبان کشور با اعلام اینکه شورای نگهبان مرکز کنترل است و اجازه نمی‌دهد افرادی ناپاک و مجرم وارد عرصه و پیکار انتخاباتی شوند، گفت: تمام تلاش دشمن این است که در مرحله نخست انتخابات برگزار نشود و دوم اینکه اگر انتخابات برگزار شد حضور خیلی کمرنگ باشد، ولی مردم در طول سال‌های بعد انقلاب نشان دادند که در نظام حزبی نمی‌گنجند و همیشه دست رد بر خواسته‌های دشمن زده‌اند.
میرشمسی با تاکید اینکه عملکرد شورای نگهبان در جامعه خود را نشان داده و بر همه مردم اثبات شده، بیان داشت: انسان‌هایی باید وارد مجلس شورای اسلامی شوند که صلاحیت لازم را داشته باشند، باید صلاحیت فرد در شورای نگهبان محرز شود، اگر این صلاحیت احراز نشد فرد اجازه ندارد تا وارد عرصه کاندیداتوری شود.
جانشین معاون اجرایی و انتخابات شورای نگهبان کشور با تاکید اینکه از امروز سوم دی نام‌نویسی کاندیداهای انتخابات نهمین دوره مجلس آغاز می‌شود در توصیه به مسئولان هیئت نظارت و اجرایی شهرستان‌ها ابراز داشت: باید در بررسی صلاحیت کاندیداها دقت لازم صورت گیرد و همه باید کمک کنیم تا افراد دارای صلاحیت وارد خانه ملت شوند، زیرا هر دقیقه مجلس میلیون‌ها تومان هزینه می‌برد و برای ملت خیلی تلخ است که مجلس به خاطر یک مورد دور خودش بگردد و پول بیت‌المال به هدر رود.
وی متذکر شد: پس باید انسان‌های فکور، عالم، مومن و برنامه‌مدار وارد عرصه شود.
میرشمسی در پایان حضور حداکثری مردم در انتخابات را خط بطلانی برای آرزوهای شوم بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اذعان داشت: مردم ما آگاه، بصیر، انقلابی و دشمن‌شناس هستند و شرایط و اهمیت آن را در می‌بابند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول