اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بستک مطرح کرد:

سد معبر مهمترین مشکل ترافیکی بستک

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری بستک گفت: در حال حاضر پدیده سد معبر در نقاط مختلف این شهرستان عامل مهم ایجاد اختلال در ترافیک است.

سد معبر مهمترین مشکل ترافیکی بستک
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عیسی برخورداری ظهر امروز در نشست شورای ترافیک اظهار داشت: حضور در جلسات شورای ترافیک مستلزم انجام کارها و ارائه راه حل‌های تخصصی است و مسئولیت و پاسخگویی در مقابل بروز حوادث در نقاط حادثه خیز سطح شهرستان بر عهده رؤسای دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط است.
وی افزود: همه ما مدیران در مقابل حفظ جان مردم مسئول هستیم و باید با احساس مسئولیت بیشتر، برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم اتخاذ شود.
سرپرست فرمانداری بستک، عوامل گوناگون را در ترافیک دخیل دانست و گفت: سد معبر در نقاط مختلف شهرستان عامل مهم در ایجاد ترافیک است و شهرداران باید با این گونه موارد برخورد جدی کنند.
سرپرست فرمانداری بستک با اشاره به قانون جدید رسیدگی به تخلفات و اخذ جرائم و اجرای مرحله دوم آن از اول دی ماه خواستار اطلاع رسانی بیشتر به مردم از طریق تریبون نماز جمعه و جماعات برای آگاهی به مردم از اجرای قانون جدید راهنمایی و رانندگی شد.
عباسی، اظهار امیدواری کرد که اجرای قانون جدید توام با کاهش تصادفات در سطح کشور خواهد شد.
وی خواستار هماهنگی پلیس راهور و اداره راه و ترابری نسبت به شناسایی و مشخص کردن نقاط حادثه خیز در سطح معابر مواصلاتی شهرستان و راه‌های روستایی شد.
سرپرست فرمانداری بستک از بخشداران خواست نشستی را با حضور کارشناسان پلیس راهور برای آموزش قانون جدید اخذ جرائم در سطح بخش خود تشکیل دهند.
فرمانده انتظامی شهرستان بستک نیز در ادامه با بیان اینکه قانون جدید رسیدگی به تخلفات و اخذ جرائم با افزایش مبلغ جرائم تخلفات همراه است ابراز داشت: هدف این تغییرات کاهش حوادث است.
سرهنگ غلامرضا نجابت ضمن بیان مزیت‌های قانون جدید در کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن به وظایف ادارات، شهرداری‌ها و اداره راه و ترابری برای ایمن‌سازی معابر در کاهش تصادفات اشاره و خواستار همکاری تمام عوامل در راستای اجرای قانون جدید شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول