اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

اختصاص اعتبار 24 میلیارد تومانی برای بیمارستان 160 تختخوابی آمل

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی وزیر راه و شهرسازی از اختصاص اعتبار 24 میلیارد تومانی برای ساخت بیمارستان 160 تختخوابی امام خمینی(ره) شهرستان آمل خبر داد.

اختصاص اعتبار 24 میلیارد تومانی برای بیمارستان 160 تختخوابی آمل
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، ظهر امروز علیزاده معاون عمرانی وزیر راه و شهرسازی، رسولی رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان مازندران و کارشناسان فنی وزارت راه و شهرسازی از روند پایانی و مراحل ساختمانی بیمارستان جنرال 160 تختخوابی امام خمینی(ره) این شهرستان بازدید کردند.
محمدجعفر علیزاده در حاشیه بازدید از روند پایانی این بیمارستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: مراحل نهایی ساخت این بیمارستان در حال انجام است و هم‌اکنون کار محوطه‌سازی و آسفالت فضای بیرونی در دستور کار قرار دارد.
وی با اشاره به اعتبارات لازم برای ساخت این پروژه بزرگ درمانی افزود: کل اعتبار این پروژه 24 میلیارد تومان بوده که تمام آن را اختصاص داده‌ایم.
علیزاده تصریح کرد: البته یک اعتبار تکمیلی نیز برای آن در نظر گرفته‌ایم و همچنین بنا بود تا از یک منبع دیگر و همچنین بند (ب) قانون بودجه اعتبار چهار میلیارد تومانی نیز به این پروژه اختصاص دهیم که این امر محقق نشد.
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی کشور یادآور شد: ما کسری اعتبار برای این پروژه در سال 91 دیدیم که در نخستین مرحله تخصیص لازم را به آن لحاظ خواهیم کرد تا حداکثر بتوانیم در پایان تیرماه 91 که پایان سال اجرایی 90 است پروژه بیمارستان 160 تختخوابی آمل را به پایان رسانده و به دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای تجهیز تحویل دهیم.
علیزاده با اشاره به اینکه از تمام قسمت‌های بیمارستان بازدید کردم و چند مرحله نیز در گذشته از این پروژه دیدن داشتم، گفت: این بیمارستان جنرال بوده و تمام بخش‌های مربوطه در آن پیش‌بینی شده همچنین از بخش بستری مردان و زنان، زایمان، درمانگاه، اورژانس، CCU، ICU، محوطه پارکینگ، تاسیسات، موتورخانه، مخزن آب، دستگاه هواساز، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و اسکلت ساختمانی بازدید داشتیم.
معاون عمرانی وزیر راه و شهرسازی در مورد پیشرفت روند اجرایی این پروژه بزرگ درمانی تصریح کرد: حدود 88 درصد پیشرفت کار در این پروژه مشاهده می‌شود و امیدواریم 12 درصد باقیمانده در آینده‌ای نزدیک به اتمام برسد.
علیزاده با اعلام اینکه هیچ محدودیتی از نظر کارکرد در زمستان نداریم، بیان داشت: این پروژه جنرال پیشرفت خوبی داشته و همچنین از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار است.
وی ابراز داشت: بر اساس پیش‌بینی‌های قبلی بیمارستان جنرال 160 تختخوابی امام خمینی(ره) شهرستان آمل تا پایان سال اجرایی 1390 یعنی تیر ماه سال 1391 تکمیل شده و برای تجهیز آماده می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول