اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار سمنان:

بیمارستان‏های دامغان و سمنان در حال رفع نقص است

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار سمنان گفت: هر دو بیمارستان دامغان و سمنان تحویل موقت شده و در حال گذراندن دوره رفع نقص قرار دارد.

بیمارستان‏های دامغان و سمنان در حال رفع نقص است
محمدهادی رستمیان امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان با اشاره به پروژه‏های سفر رهبر معظم انقلاب به استان سمنان اظهار داشت: در این سفر، 222 پروژه برای استان سمنان تعریف شد که در حال حاضر 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
رستمیان ادامه داد: هر دو بیمارستان دامغان و سمنان تحویل موقت شده و در حال گذراندن دوره رفع نقص قرار دارد.
وی با اشاره به برخی نواقص موجود در این دو بیمارستان گفت: پیمانکار اجرای این پروژه‏ها موظف به تامین تمامی خسارات وارده است.
معاون امور عمرانی استاندار سمنان همچنین به اجرای طرح مسکن مهر در استان سمنان اشاره کرد و گفت: در شهرستان سمنان، هفت هزار و 622 واحد مسکونی سنتی‏ساز و چهار هزار و 560 واحد صنعتی‏ساز در حال ساخت است.
رستمیان همچنین تعداد واحدهای سنتی‏ساز شهرستان شاهرود را پنج هزار و 134 واحد و تعداد واحدهای صنعتی‏ساز این شهرستان‏ را چهار هزار و 884 واحد دانست.
وی تعداد واحدهای سنتی‏ساز شهرستان دامغان را دو هزار و 430 واحد و تعداد واحدهای صنعتی‏ساز را در این شهرستان هزار و 616 واحد عنوان کرد.
معاون امور عمرانی استاندار سمنان بیان کرد: همچنین در شهرستان گرمسار هزار و 159 واحد سنتی‏‏ساز و 774 واحد صنعتی‏ساز در حال ساخت است.
رستمیان تعداد واحدهای مسکن مهر سنتی‏ساز شهرهای زیر 25 هزار نفر استان سمنان را سه هزار و 239 واحد و تعداد واحدهای صنعتی‏ساز این شهرها را 960 واحد برشمرد.
وی تصریح کرد: در مجموع، 19 هزار واحد سنتی‏ساز و 12 هزار و 794 صنعتی‏ساز در استان سمنان وجود دارد.
معاون امور عمرانی استاندار سمنان افزود: جمع کل واحدهای صنعتی و سنتی استان سمنان 32 هزار و 378 واحد مسکونی است.
رستمیان ادامه داد: در مرحله نخست، سه هزار و 772 واحد مسکونی مهر استان سمنان به بهره‏برداری رسیده است و از نزدیک به پنج هزار واحد دیگر نیز به زودی بهره‏برداری می‏شود.
وی پایان اجرای طرح مسکن مهر در استان سمنان را اواخر سال 91 دانست.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول