اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم خبر داد:

ویزیت بیش از 5 هزار بیمار توسط پزشکان متخصص

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: در هشت ماهه گذشته 5 هزار و 645 نفر توسط پزشکان متخصص داخلی، اطفال، ارتوپدی، زنان وزایمان و سونوگرافی در بیمارستان دیلم ویزیت شده‌اند.

ویزیت بیش از 5 هزار بیمار توسط پزشکان متخصص
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالحسین ناصری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور برخورداری همشهریان و دسترسی بهتر و آسان‌تر آنان به پزشکان متخصص این پزشکان از شهرستان‌های گناوه، بهبهان و امیدیه بصورت دوره‌ای و هفته‌ای یکبار در شهرستان حضور می‌یابند.
ناصری افزود: با رایزنی‌های انجام شده پزشکان متخصص سونوگرافی و رادیولوژی، اعصاب و روان، زنان و زایمان یکشنبه‌ها و متخصص کلیه و مجاری ادراری و مغز و اعصاب دوشنبه‌ها،متخصص ارتوپدی و استخوان جمعه‌ها در بیمارستان بقیه اله الاعظم(عج) آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.
ناصری با اشاره به حضور دوره‌ای برخی پزشکان متخصص در سال‌های گذشته در دیلم بیان داشت: متخصص مغز و اعصاب برای نخستین بار در دیلم حضور می‌یابد و امیدواریم با همکاری و همراهی مردم با این عزیزان بتوانیم شاهد حضور دیگر پزشکان متخصص دراین شهرستان باشیم.
رئیس شبکه بهداشت دیلم در ادامه یادآور شد: از ابتدای بهره‌برداری از فاز اول بیمارستان بقیه‌الله الاعظم(عج) در شهریور 86 تاکنون پزشکان متخصص داخلی و اطفال به صورت مقیم در تمامی روزهای هفته در شهرستان حضور داشته‌اند.
وی خاطرنشان کرد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته‌، هم اکنون خدمات تخصصی با حضور 6 پزشک متخصص در دیلم ارائه می‌شود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم به در دستور کار قرار گرفتن چند استراتژی مهم در برنامه‌های شبکه اشاره کرد و ادامه داد: یکی از استراتژی‌های مهم افزایش دسترسی به خدمات است که با افتتاح فاز اول بیمارستان از سال 86 تاکنون 50 درصد نیازهای تخصصی شهرستان با مقیم شدن پزشکان متخصص داخلی و اطفال و حضور دوره‌ای برخی از متخصصان رفع شده است.
وی در تبیین ارائه خدمات پیش بیمارستانی گفت: خدمات اورژانس شهری در سال 89 با همکاری خیّرین از خدمات اورژانس بیمارستانی جدا شد و تمام اعزام‌های بیمارستان با اختصاص دو دستگاه آمبولانس انجام می‌شود.
ناصری در ادامه سخنان خود اضافه کرد: خدمات آزمایشگاهی با امکانات و تجهیزات موجود بالای 90 درصد نیاز بیماران را در شهرستان تأمین می‌کند و موجب کاهش سفرهای غیرضروری شهروندان به شهرستان‌های مجاور برای درمان شده است.
وی تقویت هماهنگی‌های بین بخشی را از دیگر شاخص‌های مهم شبکه بهداشت و درمان دیلم دانست و اظهار داشت: تعامل بسیار خوبی با سایر ادارات شهرستان داریم و حضور فرماندار و معاون وی در جلسه ستادی هفته گذشته و برگزاری مستمر جلسات برون بخشی نظیر شورای سلامت،کمیته بهداشت و تغذیه ستاد تسهیلات سفر، کمیته سوانح و حوادث و کمیته شهرستانی التور از نمونه‌های این تعاملات است.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول