اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون‌های مساجد استان مازندران خبر داد:

راه‌اندازی کانون تخصصی سلامت در مساجد مازندران

خبرگزاری فارس: مسئول کانون‌های مساجد استان از راه‌اندازی کانون تخصصی سلامت در مساجد مازندران خبر داد.

راه‌اندازی کانون تخصصی سلامت در  مساجد مازندران
محمد فوقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: تامین، حفظ و ارتقای سلامت با توانمندسازی نوجوانان و جوانان و عموم مردم، ارتقای سلامت در حوزه معنویت و اخلاق اسلامی، ارتقای میزان مهارت اعضای کانون در زمینه سلامت از اهداف کلی راه‌اندازی کانون تخصصی سلامت است.
این مسئول با اشاره به اهداف ویژه راه‌اندازی این کانون ابراز داشت: ارتقای سطح آگاهی، نگرش و مهارت نوجوانان و جوانان توسط مربیان، ترویج توسعه و تعمیق رفتارهای سالم در میان اعضای کانون و ارتقاء دانش و باور عمومی مومنان و تاثیر مستقیم بر پیشگیری از امراض و در ارتقای شاخص سلامت در جامعه از اهداف ویژه راه‌اندازی کانون تخصصی سلامت استان است.
مسئول کانون مساجد استان ادامه داد: آموزش مفاهیم سلامت، تربیت مربی سلامت، ارتقای بهداشت عمومی مساجد، برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی، راه‌اندازی وبلاگ تخصصی، راه‌اندازی کتابخانه تخصصی، تولید نشریه سلامت، از جمله برنامه‌های شاخص کانون تخصصی سلامت است.
فوقی ابراز داشت: توسعه ارتباطات حوزه سلامت و جلب مشارکت فعالانه گروه‌های هدف و لایه‌های مختلف اجتماعی در راستای آموزش سلامت همگانی، ترویج فرهنگ و مفاهیم سلامت، تعمیق برنامه‌های سلامت در جامعه و توسعه رفتارهای سالم از راهبردهای اصلی ارتقای سلامت جامعه است.
فوقی اذعان داشت: آموزش سلامت به نوجوانان و جوانان عضو کانون‌های مساجد از یک سو موجب افزایش دانش، نگرش مهارت آنان شده و باعث می‌شود تا زندگی فردی خانوادگی و اجتماعی سالم‌تری داشته باشند و از سوی دیگر آنان را به الگوی عملی و مروج سالم زیستن برای هم سن و سالان، نوجوانان و جوانان تبدیل می‌کند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول