اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون‌های مساجد مازندران خبر داد:

راه‌اندازی کانون تخصصی نماز در مازندران

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران از راه‌اندازی کانون تخصصی نماز در استان مازندران خبر داد.

راه‌اندازی کانون تخصصی نماز در مازندران
محمد فوقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: فعالیت و برنامه‌های کانون تخصصی نماز استان مازندران به مدت دو سال با مجوز ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور به کانون فرهنگی و هنری آیت‌الله محمدی بایع‌ کلایی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان نکا واگذار شد.
مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران ابراز داشت: ترویج، توسعه و تعمیق فرهنگ و مفاهیم نماز، سازماندهی مجموعه ظرفیت‌ها و امکانات موجود در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در سیر ارتقای فرهنگ اقامه نماز از اهداف تشکیل کانون تخصصی نماز در مازندران است.
وی ادامه داد: تربیت مربی معارف نماز با اعطای گواهینامه پایان دوره، برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت، آشنایی با معارف و مفاهیم نماز، آموزش مربیان مهدهای کودک، آموزش مدرسان آموزش خانواده، راه‌اندازی سایت یا وبلاگ تخصصی از جمله برنامه‌های کانون‌های تخصصی نماز است.
فوقی گفت: راه‌اندازی کتابخانه تخصصی، تولید نشریه و بروشورهای تخصصی در موضوع اهمیت و مفاهیم نماز، تعامل و همکاری با مراکز تخصصی نماز، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی از آثار و محصولات فرهنگی و هنری مروج نماز و برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری با محتوای ترویج و تعمیق مفاهیم نماز از دیگر برنامه‌های کانون تخصصی نماز است.
وی خاطرنشان کرد: نماز پیوند عمیق و ناگسستنی با مسجد دارد و بهره‌مندی از ظرفیت کانون‌های تخصصی به منظور ترویج، گسترش و تعمیق مفاهیم، فواید، معارف، آثار و برکات نماز ضرورت تشکیل و راه اندازی کانون‌های تخصصی نماز را بیش از پیش نمایان می‌سازد.
انتهای پیام/ح20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول