اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی اعلام کرد:

فعالیت 13 کانون فرهنگی کمیته امداد در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: 13 کانون فرهنگی آموزشی این نهاد در این استان برای مددجویان زیرپوشش فعال هستند.

فعالیت 13 کانون فرهنگی کمیته امداد در خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، امان‌الله حسین‌پور اظهار داشت: در راستای مشارکت مددجویان در برنامه‌های مختلف دو کانون دائم، هفت کانون پیرو ولایت و چهار کانون موقت کمیته امداد در طول سال برنامه‌های فرهنگی و آموزشی را برای مددجویان تحت حمایت اجرا می‌کنند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر هزار و 550 نفر از جوانان، نوجوانان و دانش‌آموزان عضو این کانون‌ها هستند، افزود: از این میان 450 نفر در کانون دائم، 600 نفر در کانون موقت و 500 نفر نیز در کانون پیرو ولایت عضو هستند که افراد پس از گزینش، فعالیت خود را در کانون‌ها آغاز می‌کنند.
حسین‌پور با اشاره به اینکه این نهاد اعتباری بالغ بر 862 میلیون ریال به صورت سالیانه برای اجرای برنامه‌های کانون‌ها هزینه می‌کند، گفت: مهارت آموزی در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، فعالیت‌های ورزشی، پژوهش‌های علمی، گفتمان‌های دینی و برگزاری مراسم‌های در مناسبت‌های مختلف از جمله برنامه‌های اجرایی این کانون‌ها توسط جوانان عضو است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی اجرای برنامه‌های اردویی، آموزش مسائل اعتقادی و برگزاری مسابقات را از دیگر برنامه‌های این کانون‌ها عنوان کرد.
وی با بیان اینکه دو کانون دائم در بجنورد و فاروج و کانون‌های پیرو ولایت در بجنورد و شهرستان‌ها در تمام ایام سال فعال هستند، گفت: کانون‌های موقت نیز تنها در ایام تابستان با توجه به فراغت تحصیلی جوانان و نوجوانان از مدارس فعال می‌شوند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی تصریح کرد: تعداد افراد شرکت کننده در کانون‌ها در ایام تابستان به اوج می‌رسد.
وی با بیان اینکه در راستای بالندگی مددجویان این برنامه‌ها همه ساله پابرجاست، گفت: مددجویان علاقمندی که تمایل دارند در برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد مشارکت داشته باشند می‌توانند با مراجعه به واحد فرهنگی این نهاد و کانون‌های کمیته امداد در بجنورد و شهرستان‌ها به عضویت این کانون‌ها در آیند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول