اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نظرآباد:

حتی یک رای در انتخابات جا به جا نمی‌شود/ با تمام توان از رای مردم حراست می‌کنیم

خبرگزاری فارس: فرماندار نظرآباد گفت: مجریان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از میان امین‌ترین افراد این شهرستان انتخاب شده و اجازه دخل و تصرف در آرای مردم را نخواهیم داد.

حتی یک رای در انتخابات جا به جا نمی‌شود/ با تمام توان از رای مردم حراست می‌کنیم
سید ابراهیم کسائیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد اظهار داشت: یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی این است که مردم در تک تک تصمیم‌گیری‌های بزرگ کشور دخالت داشته و هیچ مسئولی بدون نظر مستقیم و یا غیر مستقیم مردم انتخاب نمی‌شود.
وی تصریح کرد: این دستاورد بزرگ به راحتی محقق نشده و هزاران جوان ایرانی برای رسیدن ملت ایران به آرزوی چند صد ساله خود، شهید و جانباز شده‌اند.
این مسئول ادامه داد: بنابراین تمام مردم به ویژه مسئولان و دست‌اندرکاران انتخابات در بخش‌های اجرایی و نظارتی موظف هستند با تمام توان از دستاورد انقلاب اسلامی حراست کرده و اجازه دخل و تصرف در آرای مردم را به احدی ندهند.
 
* الگو و محور حرکت ما رهنمودهای مقام معظم رهبری است 
کسائیان با اشاره به رهنمودهای مکرر رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم برگزاری انتخابات حداکثری، پرشور، قانونمند و سالم گفت: محور حرکت ما رهنمودهای معظم له است و خوشبختانه مسئولان کشور با طراحی و تدوین قانون انتخابات، اکثر نظرات رهبری معظم انقلاب را به صورت قانون تعریف کرده‌اند.
وی تاکید کرد: بنابراین هیچ مشکلی در برگزاری انتخابات نداریم و مجریان نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باید با تمام توان از آرای مردم حراست کنند.

* دشمن نمی‌خواهد انتخابات در ایران سالم و در آرامش برگزار شود
عالی‌ترین مقام اجرایی در نظرآباد در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در این شهرستان مبنی بر اینکه برگزاری انتخابات امسال چه تفاوتی با سال‌های گذشته دارد؟ گفت: شرایط بین‌المللی ایران اسلامی بسیار حساس است و پس از فتنه سال 88 دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی نمی‌خواهند انتخابات در ایران در فضایی آرام و به صورت سالم و قانونمند برگزار شود.
کسائیان گفت: آنها به دنبال خدشه‌وارد کردن به صحت انتخابات در ایران هستند تا در مقابل افکار عمومی توجیهی برای توطئه‌ها و دروغ‌پردازی‌های خود داشته باشند.
وی تاکید کرد: به همین دلیل حضور مردم و همچنین عملکرد مسئولان اجرایی و نظارتی در انتخابات آتی بسیار مهم و حساس بوده و در حقیقت جهانیان چشم به عملکرد ما دوخته‌اند.
کسائیان در پایان اذعان داشت: ملت ایران بصیرت لازم را داشته و به طور قطع همه مردم و مسئولان با اطاعات از فرامین رهبری عظیم‌الشان انقلاب بار دیگر نقشه‌های شوم دشمنان را با حضور تاثیرگذار خود خنثی خواهند کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول