اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اهواز:

دشمن برای تضعیف انتخابات در حال تلاش است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اهواز گفت: دشمن برای تضعیف انتخابات و روند برگزاری آن در حال تلاش است و از قبل برنامه‌ریزی کرده است.

دشمن برای تضعیف انتخابات در حال تلاش است
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله سیدابوالحسن حسن‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان اهواز اظهار داشت: دشمنان برای برگزاری انتخابات مجلس برنامه‌های زیادی در سر می‌پرورانند و به این دلیل باید هوشیار بود.
وی افزود: : با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب حضور حداکثری مردم در انتخابات بسیار حایز اهمیت است و اهمیت این حضور حداکثری کمتر از انتخاب اصلح نیست.
وی تاکید کرد: مهم‌ترین موضوع در انتخاب نامزد مناسب این است که باید ملاک‌های مناسبی را که حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تعیین کرده‌اند برای مردم تبلیغ و تبیین شود.
حسن زاده تصریح کرد: رعایت اصل قانون‌گرایی نیز یکی از دیگر از مواردی است که باید به خوبی مورد توجه واقع شود تا انتخاباتی سالم برگزار شود.
وی تاکید کرد: قانون‌گرایی از انتخاب در مجلس بسیار مهم‌تر است و مردم باید تلاش کنند تا افراد صالح، قانون‌گرا و شایسته را انتخاب کنند.
خطیب جمعه موقت اهواز ادامه داد: هیات های اجرایی، بازرسی، نظارت و شورای نگهبان باید قانون را در نظر بگیرند و مسائل گروهی و فردی نباید مانع عمل به قانون شود.
حسن‌زاده تاکید کرد: آنچه مهم است عمل به قانون است و باید توجه داشت که هیچ امری بر اجرای قانون اولویت ندارد و به این دلیل به این مهم باید توجه ویژه کرد.
وی اضافه کرد: افرادی که برای شرکت در انتخابات مجلس ثبت‌نام می‌کنند به رای نهادهای اجرایی و نظارتی احترام بگذارند.
حسن زاده تصریح کرد: نامزدها نباید برای جلب رای مردم سیاه‌نمایی کنند یا اینکه دیگر نامزدها را تخریب کنند و این کار از ادبیات سیاسی به دور است.
وی خاطر نشان کرد: در انتخابات باید تلاش کرد تا همه کاندیداها به تقویت نظام کمک کنند و در این باره توجه کنند که نظام از همه چجیز مهم‌تر است.
امام جمعه موقت اهواز اظهار داشت: آن‌ها نباید وعده‌های غیر عملی به مردم بدهند و برای جلب رای مردم از مسایل قومیتی استفاده کنند بلکه باید مواضع خود را شفاف اعلام کنند.
 وی با اشاره به سالروز حماسه 9 دی گفت: این روز نباید تنها با شعار برگزار شود و باید ابعاد و عمق فتنه 88 به خوبی روشن شود.
حسن زاده با اشاره به اینکه یک سال از اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها می‌گذرد افزود: کارشناسان باید بدون حب و بغض و بدون حمایت بی دلیل و یا حمله بی‌دلیل به دولت نقاط قوت و ضعف این قانون را بررسی نمایند تا نقاط قوت افزایش و از نقاط ضعف کاسته شود.
 خطیب جمعه موقت اهواز تصریح کرد: باید مشخص شود که این طرح در زمینه کم کردن فاصله طبقاتی، تولید، اشتغال و صادرات چه آثار و پیامدهایی بدنبال داشته است.
 انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول