اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان:

مردم ایران خود را سرباز ولایت می‌دانند

خبرگزاری فارس: دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: مردم ایران خود را سرباز اسلام و ولی‌فقیه می‌دانند و هر وقت بدانند کسی یا کشوری نظام و کشور اسلامی ما را تهدید می‌کند، همه ملت در یک جبهه واحد قرار می‌گیرند و به مقابله با آن تهدید می‌پردازند.

مردم ایران خود را سرباز ولایت می‌دانند
رضا کارگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به حماسه 9 دی 88 اظهار داشت: هر زمان که صفحات تاریخ انقلاب را ورق می‌زنیم، لابه‌لای آن روزهایی را می‌بینیم که به طور طبیعی و به خودی خود به هم شباهت دارند.
وی افزود: بعضی از این روزهای معمولی را گاهی یک شخص، گاهی یک گروه و گاهی هم یک ملت آن چنان ارزش و معنا می‌بخشند که این روز در تاریخ برای همیشه جلوه‌گر می‌ماند.
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان عنوان کرد: 9 دی از جمله روزهایی است که همچون ستاره درخشانی در آسمان تاریخ این ملت و کشور می‌درخشد.
کارگر گفت: وقتی 9 دی را با 22 بهمن مقایسه می‌کنیم، می‌بینیم که 22 بهمن با همه عظمتی که دارد، یک حرکت متعارف و روان شده است، اما 9 دی یک حرکت متعارف و متوقع نبود.
وی تصریح کرد: شناخت موقعیت، فهمیدن نیاز حضور در لحظه مناسب و در یک کلام بصیرت ملت است که 9 دی را این چنین بزرگ می‌کند.
کارگر تاکید کرد: حرکت مردمی 9 دی، حرکتی بدون فراخوان بود و نشان داد که توده مردم احساس کردند که دشمنی خاصی متوجه انقلاب است.
وی افزود: مردم در مقابله فتنه بپا خاستند و قوی‌ترین ضربه‌ای که ممکن بود را بر دهان فتنه‌گران کوبیدند و به آنها فهماندند که حرف اصلی ملت ایران حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی است.
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان با اشاره به اینکه 9 دی حرکت قلبی و ایمانی مردم بود، بیان کرد: قدرت خداست که در دل‌ها اثر می‌گذارد و چنین حماسه‌ای را به فهرست افتخارات این ملت اضافه می‌کند.
وی افزود: مردم ایران خود را سرباز اسلام و ولی‌فقیه می‌دانند و هر وقت بدانند کسی یا کشوری نظام و کشور اسلامی ما را تهدید می‌کند، همه ملت در یک جبهه واحد قرار می‌گیرند و به مقابله با آن تهدید می‌پردازند.
کارگر افزود: ما نسل جوان و دانشجو به ولی‌امر خود می‌گوییم که با به وجود آوردن حماسه‌هایی چون 9 دی نمی‌گذاریم که ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران کاسته شود و رهبر فرزانه، حضرت امام خامنه‌ای، اندکی درد و رنج تنهایی را احساس کند.
وی عنوان کرد: خروش مردم در حماسه تاریخی نهم دی 88 نوعی اتمام حجت با فتنه‌گران بود.
کارگر با توجه به خیزش‌های اسلامی در منطقه بیان کرد: بدون تردید حماسه 9 دی نقش موثری در ایجاد جنبش ملت‌های مسلمان منطقه داشته است و مردم و جوانان این کشورها همواره ولایت‌مداری ما را رصد می‌کنند و بی‌شک حضور انقلابی ما در عرصه‌های مختلف برای آنها الگویی مناسب است.
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان تصریح کرد: خوی دیکتاتور منشانه فتنه‌گران موجب شد که مردم آنها را به سرعت بشناسند و در صحنه حاضر شوند و از آنها برائت بجویند.
کارگر بیان کرد: نقش خواص با بصیرت در به وجود آمدن حوادثی مانند 9 دی به روشنی آشکار است، حال آنکه خواص بی‌بصیرت با اینکه نان اسلام و انقلاب را می‌خورند، اما به دشمنی با آن می‌پردازند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول