اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردکان:

9 دی بلوغ آرمان‌های انقلابی مردم ایران بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه اردکان 9 دی را بلوغ آرمان‌های انقلابی مردم ایران دانست.

9 دی بلوغ آرمان‌های انقلابی مردم ایران بود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهر اردکان با اشاره به اهمیت حماسه 9 دی اظهار داشت: حرکت مردم در 9 دی 1388حجت را بر همه تمام کرد و این روز بزرگ اوج ولایت‌مداری و بصیرت مردم ایران بود.
وی خاطرنشان کرد: یکی از جنبه‌های مهم این حماسه تاریخی آن است که در روز 9 دی 1388 همه اقشار مردم ایران فارغ از آرایی که داده بودند به صحنه آمدند و پشتیبانی خود را از ولایت‌فقیه و نظام جمهوری اسلامی اعلام کردند.
این مسئول با بیان اینکه نهم دی‌ماه 1388 جشن بلوغ آرمان‌های انقلابی مردم در نظام اسلامی بود، عنوان کرد: دشمن خواب‌های زیادی برای کشور و مردم مسلمان ایران دیده بود، اما به فضل خدا و اتحاد مردم همه توطئه‌ها و دسیسه‌ها به خودشان بازگشت و جهانیان خواری و ذلت آنان را به چشم خود دیدند.
حسینی ابراز داشت: 9 دی پایه‌های کاخ سفید را لرزاند و به دشمنان ثابت کرد که مردم ولایی ایران اسلامی حاضر نیستند پای اجنبی و فریب‌خوردگانشان را به کشور باز کنند.

* 9 دی آغاز شروع یک فرهنگ به نام عزت‌خواهی بود
امام جمعه اردکان با بیان اینکه 9 دی، شروع یک فرهنگ به نام عزت‌خواهی بود، گفت: مقام معظم رهبری در بیانات خود اشاره کرده‌اند که حماسه 9 دی در تاریخ این کشور ثبت شد و این به معنی آن است که حرکت مردمی در دفاع از ولایت و نظام حرکتی تاریخی بوده است.
خطیب نماز جمعه اردکان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شروع ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی یکی از حساس‌ترین برهه‌های تاریخ انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه مردم باید با بصیرت و آگاهی کاندیداها را ارزیابی کنند، خاطرنشان کرد: کارزار انتخابات عرصه‌ای مهم و تاثیرگذار است و تلاش مردم باید آن باشد که فارغ از جناح بازی‌های مرسوم، اصلح‌ترین را به مجلس شورای اسلامی بفرستند.
حسینی بر بیداری، هوشیاری و بصیرت بیش از پیش مردم تاکید کرد و اذعان داشت: دشمن از هم‌اکنون برای ایجاد فتنه و بلوا برنامه‌ریزی کرده و مردم ایران باید همچون همیشه با اتحاد مثال‌زدنی خود، توطئه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول