اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودسر:

9 دی پاسخی کوبنده به هتاکی‌های اجانب بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه رودسر گفت: مردم در 9 دی به هتاکی‌های وابستگان به اجانب پاسخ کوبنده دادند.

9 دی پاسخی کوبنده به هتاکی‌های اجانب بود
 به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام محمدحسین تقی‌زاده امروز در نماز جمعه این شهر احیای مکتب شهادت را یکی از درس‌های بزرگ و ماندگار نهضت حسینی دانست و اظهار داشت: امام حسین (ع) با شهادت مطلومانه خود به امت اسلامی آموخت که باید برای اسلام تا سر حد شهادت ایستاد.
وی، مکتب شهادت را از آموزه‌های بسیار مهم عاشورای حسینی نامید و با اشاره به التزام عملی به اسلام در قانون اساسی، افزود: افراد علاوه بر اعتقادات قلبی باید عملا واجبات دینی را انجام دهند تا التزام عملی شود.
خطیب جمعه رودسر، با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس بیان داشت: از نگاه امام خمینی (ره) مسئله انتخابات مسئله برد و باخت نیست بلکه مسئله خدمت است.
وی، با اشاره به اینکه مجلس بالاترین مقام در این کشور است، تصریح کرد: با مجلس اسلامی که با انتخابات صحیحی انجام می‌گیرد و نمایندگان منتخب تمام ملت باشند تمام کارهای کشور اصلاح می‌شود.
تقی‌زاده درباره حماسه 9 دی بیان داشت: مردم حماسی چشم فتنه را کور کردند و نشان دادند که مردمی با بصیرت، دشمن‌شناس و وقت‌شناس هستند و حضور مجاهدانه آنها موجب این حرکت تاریخ‌ساز به عنوان نفطه عطفی در معادلات انقلاب اسلامی شده است.
وی خاطرنشان کرد: مردم در 9 دی به هتاکی‌های وابستگان به اجانب و همچنین در روز جهانی قدس، 13 آبان، 16 آذر و عاشورا پاسخ کوبنده دادند.
خطیب جمعه رودسر فتنه سال 88 را یک بیماری سیاسی خواند و بیان داشت: این فتنه با حضور میلیونی مردم زدوده شده و مردم در آن حماسه دها میلیونی به استکبار جهانی و ایادی داخلی فهماندند که همچنان طبق ارزش‌های اسلامی در حمایت از ولایت و نظام اسلامی در صحنه هستند و با این حضور گسترده حرکت دشمن را به هیچ تبدیل کردند.
وی، با اشاره به سالگرد هدفمندی یارانه‌ها، افزود: هدفمندی یارانه‌ها دستاوردهای عظیمی در کاهش مصرف حامل‌های انرژی، کاهش مصرف برق، آب، نان و ... داشته است.
تقی‌زاده ابراز داشت: عمده انرژی دولت صرف پرداخت یارانه نقدی شد و آنگونه که باید مبالغ پیش‌بینی شده در قالب بسته‌های حمایتی در اختیار واحدهای صنعتی و کشاورزی قرار نگرفت در حالی که اگر از صنعت و تولید حمایت صورت نگیرد معضل بیکاری و عدم اشتغال در آینده بیشتر تشدید می‌شود و این مسیری است که دولت نمی‌تواند تا ابد آن را دنبال کند و باید با تصمیم کلان چاره‌جوبی کرد.
وی از مسئولان رودسر خواست تا امکانات لازم را برای رفاه شهروندان در بازار روز تهیه کنند که این شرایط در شٱن مردم خوب و انقلاب رودسر نیست.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول