اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلسله:

9 دی روز سرنوشت‌سازی برای ملت ایران بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه سلسله گفت: 9 دی یوم الله سرنوشت سازی بود که تبلور پیروی و تبعیت مردم ایران از ولایت در آن متبلور شد.

9 دی روز سرنوشت‌سازی برای ملت ایران بود
به گزارش خبرگزاری فارس از سلسله، حجت‌الاسلام سید جلال موسوی‌تبار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران سلسله گفت: حضور خروشان و سیل گونه مردم مسلمان در 9 دی با حمایت از ولایت فقیه به عنوان نایب امام زمان باعث عقب نشینی تمام توطئه‌گران داخلی و خارجی شد و این روز باید در تاریخ ایران اسلامی برای همیشه ثبت شود.
وی وجود رهبری پیامبر گونه حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای را بیانگر عمق عنایت خداوند متعال نسبت به مردم ایران اسلامی دانست و افزود: امروز مهم‌ترین وظیفه عمومی و همگانی تبعیت محض و حرکت حول محور  ولی فقیه  است.
خطیب جمعه سلسله در ادامه اظهار داشت: این انقلاب پرتوی از نهضت حسینی است، که توسط فرزند آن حضرت و  نائب امام زمان(عج) رهبری می‌شود.
امام جمعه سلسله در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز ثبت احوال اشاره کرد و افزود: این سازمان رسالت سنگینی بر عهده دارد و آن ثبت و نام‌گذاری افراد است.
وی با انتقاد از کم‌رنگ شدن نام ائمه در نامگذاری‌ها گفت: بازگشت به فرهنگ ایرانی اصیل چند صد سال پیش یک توطئه برای کم‌رنگ کردن نام ائمه است.
خطیب جمعه سلسله در ادامه استفاده از نام امامان را باعث احیای هویت دینی و محبت قلبی دانست و خواستار ترویج استفاده از نام‌های ائمه و معصومان شد.
حجت‌الاسلام موسوی‌تبار در ادامه با اشاره به آغاز ثبت نام کاندیداهای انتخابات از نامزدها خواست برای رضای خدا و خدمت به نظام و مردم در سایه ولایت قدم بردارند.
امام جمعه سلسله خطاب به مردم گفت: در انتخاب خود با هوشیاری کامل به کسانی رای بدهند، که التزام عملی به ولایت فقیه به عنوان نایب امام زمان(عج) داشته باشند و با ایمان و بصیرت و هوشیاری در خدمت به مردم و نظام کوشا باشند.
وی در ادامه از کاندیداها خواست بدون تخریب یکدیگر زمینه رشد حداکثری را برای مردم در این دوره فراهم کنند.
حجت‌الاسلام موسوی‌تبار در ادامه به انفجار‌ها اخیر عراق اشاره نمود و گفت: این انفجار‌ها توطئه آمریکا و ایادی آن در داخل خاک عراق است، برای اینکه وانمود نماید بدون آمریکا این انفجارها پیش می‌آید، در حالی که مردم مسلمان عراق برای اداره کشور خود نیازی به آمریکا ندارند وبا وحدت و سلاح ایمان در آینده نزدیک به آرامش و امنیت کامل می‌رسند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول