اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ائمه جمعه شهرهای سوادکوه:

9 دی متعلق به ملت است

خبرگزاری فارس: ائمه جمعه شهرهای سوادکوه نهم دی را متعلق به ملت ایران توصیف کردند.

9 دی متعلق به ملت است
به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، ائمه جمعه شهرهای زیراب، پل سفید و شیرگاه با تاکید بر اینکه مردم، همواره پشتیبان ولی فقیه هستند بر یاری خداوند و توجه ولی عصر و مدیریت مقام معظم رهبری در حل فتنه سال 88 تاکید کردند.
 
* نهم دی متعلق به ملت است
حجت الاسلام احمد قربانی امام جمعه پل سفید امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان این مطلب که امید و آرزو در اسلام مورد توجه قرار گرفته، گفت: آرزوهای دور و دراز در اسلام نکوهش شده که باعث بیماری و کوتاهی عمر می‌شود.
امام جمعه پل سفید با اشاره به میلاد حضرت مسیح، گفت: حضرت عیسی از پیامبران بزرگ الهی است که در قیام جهان امام عصر حضور دارد.
وی خاطرنشان کرد: احترام به پیامبران در دین مقدس اسلام تاکید شده و مسیحیت با استفاده از آموزه‌های این دین می‌تواند در دنیای اخلاق، نقص‌های خود را جبران کند.
قربانی نهم دی ماه را متعلق به ملت ذکر کرد و خاطرنشان کرد: ملت ایران در حرکتی خودجوش و در حمایت از ولایت فقیه به میدان آمدند و فتنه بعد از انتخابات سال 88 را برچیدند.
 
* ابعاد فتنه سال 88 برای مردم بیان شود
حجت‌الاسلام غلامحسین ذاکری خطیر امام جمعه موقت شیرگاه نیز امروز در خطبه‌های این هفته شیرگاه با اشاره به لغلغه زبان و آسیب‌های آن، گفت: نحوه استفاده از زبان نقش مهمی در سعادت و شقاوت انسانها دارد.
امام جمعه موقت شیرگاه، ادامه داد: تقوای الهی سد محکمی در برابر وسوسه‌های شیطانی است که ما باید هر چه بیشتر خود را به آن بیاراییم.
ذاکری خطیر با اشاره به فتنه سال 88، خاطرنشان کرد: حوادث بعد از انتخابات سال 88 توسط دشمنان داخلی و خارجی کشور طراحی شده بود که وزیر خارجه آمریکا به همکاری با جریان فتنه اشاره کرده است.
وی با اشاره به بیان مقام معظم رهبری مبنی بر بیان ابعاد مختلف فتنه سال 88 برای مردم، گفت: وابستگی دوباره به امریکا، نرمش در برابر صهیونیسم و دست کشیدن از اهداف علمی و پیشرفت‌های جوانان این مرز و بوم بخشی از اهداف عوامل فتنه بوده است.
 
* مردم ما همواره پشتیبان ولی فقیه خواهند بود
حجت الاسلام احمد محمودیان امام جمعه زیراب همچنین با دعوت همگان به تقوای الهی گفت: تقوای الهی زینت مومنان و موجب آرامش دنیوی و اخروی آنان است.
امام جمعه زیراب به میلاد مسیح اشاره کرد و اضافه کرد: احترام به پیامبران از تاکید دینی ماست که پیامبر گرامی اسلام نیز به احترام به ادیان تاکید کرده است.
وی با اشاره به تکمیل دین در اسلام خاطرنشان کرد: اطاعت از دستورات دینی و رعایت اصول کتب الهی توسط ادیان مختلف، به حق بودن دین اسلام را نشان می‌دهد.
محمودیان با بیان این مطلب که موفقیت کشور ما در حل فتنه سال 88 با یاری الهی و توجه امام عصر و مدیریت مقام معظم رهبری بدست آمده، اذعان داشت: مردم ایران در طول انقلاب اسلامی نشان داده‌اند که پشتیبان ولی فقیه هستند و در آینده هم خواهند بود.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول