اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد:

کاندیداهای مجلس مطالبات خود را در چارچوب قانون پیگیری کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار بویراحمد گفت: از همه کاندیداهای مجلس در شهرستان بویراحمد انتظار است که مطالبات خود را در این انتخابات تنها در چارچوب قانون پی‌گیری کنند.

کاندیداهای مجلس مطالبات خود را در چارچوب قانون پیگیری کنند
محمد الفونه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: انتخابات در طول 32 سال اخیر در جمهوری اسلامی نماد شرکت مردم در سرنوشت خویش بوده و یکی از دلایل کینه و حقدی که دشمنان نسبت به مردم ما دارند همین شرکت آگاهانه مردم در سرنوشت خویش است.
فرماندار جدید شهرستان بویراحمد که روز گذشته به این منصوب شد، ابراز داشت: در هیچ کجای جهان انتخابات به باشکوهی در کشور ایران برگزار نمی‌شود که خلق صحنه‌های باشکوه توسط مردم موجب یاس و ناامیدی استکبار برای مقابله با نظام شده است.
الفونه در همین زمینه به شور انتخاباتی در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: این شعر و شعور در هنگامه انتخابات در استان ما در سراسر ایران نمونه و بی‌نظیر است چرا که مردم این استان دشمن‌شناس و در حالت کلی‌تر موقعیت‌شناس هستند.
وی تصریح کرد: از همه بالاتر اینکه این مردم قدرشناس خدمات نظام جمهوری اسلامی بوده و اکنون وظیفه ما مسئولان است که قدردان این همه خلوص مردمی باشیم و از هرگونه خدمتی به آنها دریغ نورزیم.
فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: این شهرستان نیز به‌عنوان جزئی از استان کهگیلویه و بویراحمد در این افتخارآفرینی همواره سهیم بوده و مردم این منطقه با بصیرت کامل در عرصه انتخابات در طول بیش از سه دهه گذشته قدم گذاشته‌اند.
این مسئول به آرامش و امنیتی که در انتخابات‌های گذشته در این شهرستان حکمفرما بوده اشاره کرد و افزود: مردم شهرستان بویراحمد با متانت و بصیرت چندین انتخابات را در طول همه سال‌های پس از پیروزی انقلاب پشت سر گذاشته‌اند و امسال نیز با همان روحیه در انتخابات شرکت کرده و دشمن را بیش از گذشته ناامید خواهند کرد.
الفونه با تاکید بر این نکته که مردم وظایف خود را انجام می‌دهند و نیازی به توصیه ما مسئولان ندارند، خاطرنشان کرد: توصیه ما به کاندیداهای انتخابات این است که مطالبات خود را تنها در چارچوب انتخابات پی‌گیری کنند چرا که بهترین قانون در این زمینه وجود دارد و به هیچ نامزد انتخاباتی با این قانون کامل و شفاف ظلم نخواهد شد.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول