اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی خبر داد:

کشف 70 کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان شرقی

خبرگزاری فارس: سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی گفت: باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی و 49کیلوگرم حشیش و 19 کیلو و 50 گرم تریاک از آنها کشف شد و دو نفر در این راستا دستگیر شد.

کشف 70 کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان شرقی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حمید باغبان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری تبادل اطلاعات ارسالی از پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی مبنی بر فعالیت شخصی به هویت معلوم در امر تهیه و توزیع کلان مواد مخدر و ارتباط نامبرده با قاچاقچیان منطقه موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: به لحاظ حساسیت موضوع جهت پیگیری به اداره عملیات ویژه محول و اقدامات در خصوص شناسایی نامبرده و محل سکونت و خودروهای مورد استفاده معمول شد. 
باغبان تصریح کرد: در نتیجه این تحقیقات مشخص شد فردی به هویت "م ـ ک" راننده تریلی ساکن تبریز است و برابر تحقیقات نامحسوس به عمل آمده فعالیت وی مورد تایید بود و با انجام سایر اقدامات اطلاعاتی و پلیسی به مدت سه ماه، در نهایت مشخص شد سوژه موردنظر برای تهیه و حمل محموله به شهرستان ایرانشهر بار تجاری حمل کرده و در حال تدارک محموله است تا پس از تحویل و جاسازی با بارگیری بار تجاری به این استان حمل کند.
وی ادامه داد: برای دستگیری سوژه و کشف محموله دو اکیپ عملیات ضربت از عوامل اداره عملیات ویژه به محورهای مواصلاتی اعزام شد تا نامبرده را تحت تعقیب و مراقبت ویژه قرار دهند که در نهایت اکیپ‌های عملیاتی با انجام بیش از 20ساعت تعقیب و مراقبت نامبرده را در ورودی شهر تبریز متوقف و دستگیر کردند.
سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: در بررسی‌ها تخصصی جاسازی‌های ماهرانه، 49 کیلوگرم حشیش و 19کیلو و 50 گرم مواد مخدر کشف شد و بلافاصله راننده تریلی معترف شد موادها متعلق به فردی با نام اکبر بوده و حاضر است همکاری کند تا وی نیز دستگیر شود.
وی تصریح کرد: در این خصوص با مقامات قضایی هماهنگی به عمل آمده و در چندین مرحله تماس تلفنی راننده با صاحب محموله عوامل این پلیس موفق شد تا با استفاده از عملیات فریب صاحب اصلی محموله را حین تحویل محموله و پرداخت کرایه در منزل مسکونی راننده دستگیر کنند.
سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: در این راستا یک دستگاه تریلی و یک دستگاه خودرو پژو 405 و سه دستگاه گوشی تلفن همراه نیز توقیف و پرونده قضایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به شعبه 17 دادسرای عمومی و انقلاب تبریز ارسال شد.
 انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول