اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر بوشهر خبر داد:

انهدام باند فعال تهیه و توزیع موادمخدر در گناوه

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر این استان در یک عملیات غافلگیرانه یک باند فعال مواد مخدر را در شهرستان گناوه شناسایی و منهدم کرد.

انهدام باند فعال تهیه و توزیع موادمخدر در گناوه
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی بوشهر، حجت‌الله نوری اظهار داشت: ماموران مبارزه با موادمخدر استان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک باند فعال تهیه و توزیع موادمخدر در شهرستان گناوه قصد ترانزیت مقداری مواد مخدر از طریق دریا به کشورهای عربی را دارد بلافاصله اکیپ عملیاتی ویژه تشکیل و وارد عمل شدند.
وی افزود: پلیس پس از بررسی‌های شبانه‌روزی عوامل اصلی باند را شناسایی و پس از صحت و سقم موضوع و اطمینان از جاسازی مواد مخدر در لنج، ضمن هماهنگی با مقام قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه پنج نفر از اعضای باند را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: پلیس پس از بازرسی‌های دقیق از لنج مذکور در نتیجه مقدار 120 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش را که به طور حرفه‌ای جاسازی شده بود کشف و ضبط کرد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: همه اعضای این باند برای سیر مراحل قضایی تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول