اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای مبارزه با موادمخدر آذربایجان غربی:

ترویج موادمخدر صنعتی از ترفندهای استکبار است

خبرگزاری فارس: دبیر شورای مبارزه با موادمخدر آذربایجان غربی گفت: ترویج مواد مخدر صنعتی از ترفندهای بسیار مخرب کشورهای غربی و استکبار علیه بشریت است.

ترویج موادمخدر صنعتی از ترفندهای استکبار است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمدعلی نصرتی عصر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه تخصصی کاریکاتور اعتیاد در ارومیه اظهار داشت: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مواد مخدر را به عنوان یک تهدید جدی اتفاق نظر دارند که امنیت اجتماعی جامعه و کشور را هدف قرار داده و نیازمند یک جهش عظیم و یک حرکت انقلابی با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در امر مبارزه با مواد مخدر و تحقق سیاست‌های کلی مبارزه با مواد مخدر ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری است.
فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی اظهار داشت: استکبار جهانی در راستای جنگ نرم علیه انقلاب اسلامی ملت ایران، درصدد ترویج مصرف موادمخدر در بین جوانان کشور است تا از این راه بتواند به زیرساخت‌های مملکت ضربه وارد کند.
به گفته این مسئول ظلم به انسانیت و تجاوز به حقوق بشری شاخصه اصلی نظام سلطه است و ایستادگی ملت‌ها در مقابل استکبار جهانی و نظام‌های سلطه ضروری است.
نصرتی اضافه کرد: استکبار جهانی حد و مرزی برای رسیدن به هدف خود قائل نیست و با انواع ترفندها قصد سلطه کامل بر جهان را دارد.
وی اظهار داشت: همه کشورهای جهان در حال حاضر از سوی موادمخدر تهدید می‌شوند و این بلای خانمان‌سوز به بلایی جهانی و همه‌گیر تبدیل شده است.
به گفته این مسئول در این میان کشورهای غربی که مواد مخدر را علیه کشورهای در حال توسعه ترویج می‌کردند خود گرفتار این مصیبت شده و وضع آنها بحرانی‌تر از دیگر کشورها است.
وی خواستار هوشیاری و آگاهی خانواده‌ها و جلوگیری از گرایش جوانان به سمت مصرف این مواد شد و با تاکید بر عزم جدی مسئولان نظام اسلامی برای مقابله با ورود و ترانزیت مواد مخدر به کشور، گفت: 90 درصد تریاک دنیا در افغانستان همسایه شرقی ایران تولید می‌شود و این امر سبب شده ایران به عنوان بهترین مسیر ترانزیت مواد مخدر به کشورهای اروپایی قلمداد شود که البته ما با تمام توان در مقابل این انتقال ایستاده‌ایم.
نصرتی افزود: در راستای حفظ شان و منزلت انسانی، ایران اسلامی صدها شهید را تقدیم کرده تا از ترانزیت مواد افیونی به کشورهای جهان جلوگیری کند.
فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: ترویج فرهنگ خودباوری و مقابله با توطئه‌های دشمنان از مهم‌ترین عوامل مقابله ایران با توطئه ترویج اعتیاد کشورهای غربی است و دانشجویان می‌توانند این روحیه را تقویت کنند که راه‌اندازی همایش‌ها، نمایشگاه‌ها و مباحث کارشناسی در این زمینه می‌تواند موثر باشد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول