اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

جیرفت تجلی خدمات دولت احمدی‌نژاد است

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: جیرفت آینه و تجلی خدمات دولت احمدی‌نژاد است.

جیرفت تجلی خدمات دولت احمدی‌نژاد است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، ابراهیم غنچه‌پور پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ پیاده‌روی شهر جیرفت در جمع مردم این شهرستان اظهار کرد: بر اساس تحقیقات باستان‌شناسی منجر به کشف آثار باستانی 7 هزار ساله، تاریخ جیرفت سابقه بزرگ‌ترین تمدن شرق دنیا را دارد.
وی افزود: دیار کهن سبزواران با دارا بودن 400 شهید دارالولایه نام‌گذاری شده است و این افتخاری بزرگ برای مردم این شهرستان است.
غنچه‌پور تصریح کرد: شهر جیرفت نگین سبز جنوب استان است که 7 هزار و 900 هکتار سطح زیر کشت محصولات مختلف را دارد.
وی خاطرنشان کرد: شهرستان جیرفت یک میلیون تن محصولات کشاورزی به بازارهای داخلی و خارجی می‌فرستند که این نیز در نوع خود بی‌نظیر است.
فرماندار جیرفت با بیان اینکه جیرفت آینه و تجلی خدمات دولت احمدی‌نژاد است، عنوان کرد: این شهر در زمینه مسکن، جاده، بهداشت، دانشگاه و... در دولت‌های نهم و دهم پیشرفت‌های چشمگیری داشته است.
وی با دعوت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به شهرستان جیرفت، بیان کرد: زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در این شهر در بخش‌های مختلف از جمله صنعت، کشاورزی و... به صورت رایگان در اختیار متقاضیان سرمایه‌گذاری قرار می‌گیرد.
غنچه‌پور حضور پرشور مردم در همایش بزرگ پیاده‌روی را بی‌نظیر دانست و اظهار کرد: باید از شهرداری، شورای شهر، نیروی انتظامی، اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت و... به دلیل تلاش برای برگزاری این همایش بزرگ تقدیر شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول