اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

خدمات دولت چهره روستاها را تغییر داده است

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان گفت: خدمات دولت نهم و دهم سبب تغییر چهره روستاها به ویژه روستاهای محروم نهبندان شده است.

خدمات دولت چهره روستاها را تغییر داده است
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین شرافتی دوشنبه‌شب در جمع مردم روستای بیچند ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: دولتمردان و مسئولان اجرایی باید از دولت مکتبی شهیدان رجایی و باهنر برای خدمات‌رسانی بی‌منت به مردم الگوبرداری کنند.
حسین شرافتی با اشاره به اینکه شهیدان رجایی و باهنر با ورود به متن جامعه و با درک مشکلات عدیده مردم دولتی خدمت‌رسان را تشکیل دادند، تصریح کرد: این دولتمردان به دلیل چشیدن طعم فقر و محرومیت از جان و دل برای مردم کار می‌کردند.
وی یادآور شد: خداوند به حضرت داوود می‌فرماید که هر کس نیت خدمت به مردم را در دل داشته باشد بهترین پادش برایش ثبت می‌شود چه رسد زمانی که به مردم خدمت کند لذا امروزه مسئولان و دولتمردان باید با حرکت در مسیر ارزش‌های اسلامی و انقلاب به مردم خدمات‌رسانی شایسته داشته باشند.
فرماندار نهبندان با اشاره به پروژه افتتاح شده سالن ورزشی مهر روستای بیچند افزود: بخش مرکزی نهبندان با وسعت زیاد و بیش از 200 روستا امروزه به برکت نظام اسلامی و خون پاک شهیدان از امکانات اولیه زندگی برخوردار شده است.
وی با اشاره به اینکه امسال به بخش مرکزی نهبندان از محل اعتبارات تملک مبلغ 5 میلیارد و 500 میلیون تومان اختصاص یافته است، افزود: با اختصاص اعتبارات طرح توسعه به این بخش طرح‌ها و اقدامات خوبی صورت می‌گیرد.
فرماندار نهبندان از این شهرستان به عنوان یک کارگاه عمرانی یاد کرد و گفت: هم اکنون از محل اعتبارات مختلف به ویژه اعتبارات طرح توسعه نهبندان که با عنایت رهبری مصوب شده، پروژه‌ها و کارهای عمرانی بسیار زیاد و خوبی در شهرستان انجام می‌شود.
شرافتی حضور مردم شهرستان به ویژه روستاییان در صحنه‌های مختلف را ستود و اظهار داشت: این حضورها و مشارکت‌ها رسالت مسئولان نهبندان را برای خدمات‌رسانی به مردم و روستاییان خطیرتر می‌سازد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول