اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئولان درمیان:

خدمات دولت در درمیان سال‌ها باقی می‌ماند

خبرگزاری فارس: مسئولان شهرستان مرزی درمیان همزمان با سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی اعلام کردند که خدمات دولت در درمیان سال‌ها باقی می‌ماند.

خدمات دولت در درمیان سال‌ها باقی می‌ماند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرماندار درمیان چهارشنبه‌شب در شورای اداری درمیان این شهرستان را امن‌ترین نقطه شرق کشور دانست و گفت: توجه دولت به مناطق کمتر توسعه یافته طی چند سال اخیر سبب شده با تلاش نیروهای انتظامی امنیت کامل این شهرستان تامین شود.
رجبعلی براتی احداث مسکن مهر، تسریع در احداث سد بتونی رزه، سهام عدالت، اختصاص اعتبارات فراوان برای ارتقای مسائل فرهنگی و واریز نقدی پس از هدفمند شدن یارانه‌ها را به عنوان شاخص‌ترین خدمات دولت در این شهرستان مرزی برشمرد.
امام جمعه اسدیه نیز گفت: ما در دولتی خدمت می‌کنیم که مورد تایید و توجه خاص مقام معظم رهبری است و خدماتی در این دولت انجام گرفت که تا سال‌ها باقی می‌ماند.
حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی اکبر سنجری اضافه کرد: اجرای پروژه مسکن مهر و قانون هدفمند کردن یارانه‌ها دو اقدام بزرگ این دولت است که توانست بازار مسکن را متحول و یارانه‌ها را به عدالت بین اقشار مختلف مردم توزیع کند.
وی اظهار داشت: سفرهای استانی ابتکار دیگر دولت برای نزدیکی هر چه بیشتر مسئولان به مردم بود و هیچ یک از مردم مناطق محروم گمان نمی‌کردند روزی برسد که یکی از مسئولان عالی رتبه به شهرستان دورافتاده و مرزی مانند درمیان بیاید و از نزدیک به درد و دل‌های مردم گوش فرا دهد و به جد پیگیر مشکلات آنان شود.
امام جمعه اهل سنت اسدیه نیز گفت: وحدت و انسجام بین برادران شیعه و سنی الگویی برای کشورهای اسلامی است و هر دو قشر شیعه و سنی در کنار یکدیگر در تمامی مراسم و مناسبات مذهبی حضور پررنگ دارند.
مولوی سید احمد عبداللهی افزود: مردم شیعه و سنی این شهرستان قدردان نظام اسلامی هستند و به یقین می‌دانند که بیداری اسلامی در منطقه برگرفته از انقلاب اسلامی است و بابت این قضیه به خود می‌بالند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول