اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:

نباید خدمات دولت در ورزش نادیده گرفته شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خدمات دولت‌مردان و مسئولان این استان را در ورزش قابل دفاع خواند و گفت: نباید خدمات دولت در ورزش نادیده گرفته شود.

نباید خدمات دولت در ورزش نادیده گرفته شود
محمد شفیعی شامگاه چهارشنبه در پی درج مطالبی در برخی رسانه‌های استان پیرامون کم‌توجهی به یک ورزشکار مدال‌آور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: ارج نهادن به قهرمانان و ورزشکاران مدال‌آور کهگیلویه و بویراحمد همیشه مورد دغدغه و حمایت اداره‌ کل ورزش و جوانان این استان بوده و هست.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این میان ورزشکاران نیز باید قدرشناس خدمات دولت‌مردان نظام و مسئولان این استان باشند.
وی با اشاره به درج مطالبی در یکی از سایت‌های خبری مبنی بر کوتاهی کردن اداره‌کل ورزش و جوانان این استان در مورد حمید نوشادی از قهرمان کشتی بیان کرد: در این گزارش خبری، مطالبی به نقل از حمید نوشادی از قهرمانان کشتی این استان درج شده که خلاف واقعیت بوده و من لازم می‌بینم به‌خاطر خدمات مسئولان این استان در خصوص حمید نوشادی مطالبی را ذکر کنم تا مردم و ورزشکاران فهیم استان کهگیلویه و بویراحمد بدانند که مسئولان در این‌باره نه‌تنها کوتاهی نکرده بلکه با جان و دل برای ارتقای ورزش و حمایت از ورزشکاران در حال کار و فعالیت هستند.
شفیعی عنوان کرد: حمید نوشادی در سال 87 برای شرکت در مسابقات کشوری کشتی اعزام شد که در بین راه تصادف کرده و با توجه به این‌که نامبرده داری کارت بیمه ورزشی بوده و فدراسیون پزشکی ورزشی کشور نیز در این رابطه دارای یکسری تعهدات است، هزینه‌های درمانی وی طبق این تعهدات پرداخت شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: پرونده این ورزشکار برای پرداخت  نقض عضو به فدراسیون پزشکی ورزشی ارسال شد که بر این اساس مبلغ  40 میلیون ریال بایت نقض عضو و چهار میلیون و 700 هزار ریال بابت فاکتورهای درمانی به نامبرده پرداخت شده است.
شفیعی با تاکید بر این نکته که اداره‌کل ورزش در این خصوص هیچ کم‌توجهی نکرده و مطالب ذکر شده بی‌انصافی است، اذعان داشت: در مردادماه سال گذشته توسط کارشناس اداره‌کل ورزش و جوانان این استان با هماهنگی که از طریق اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران و شرکت نفت و گاز، این کشتی‌گیر به اتفاق برادر و مادر خود با یک آمبولانس مجهز به تهران و فدراسیون پزشکی اعزام می‌شود.
وی ابراز داشت: در همین راستا مبلغ 4 میلیون و 300 هزار ریال در اختیار مسئول درمان وقت هیئت پزشکی این استان بایت هزینه ایاب و ذهاب نامبرده قرار گرفت.
شفیعی خود را خادم مردم و جامعه ورزشکاران دانست و تصریح کرد: پس از معاینات انجام شده و رایزنی‌ها با دکتر صابری که از پزشکان خارج از کشور بود، عمل جراحی حمید نوشادی تایید شد و همه فاکتورهای فیزیوتراپی و درمانی وی توسط اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است.
وی اضافه کرد: در هشتم مردادماه سال 90 این کشتی‌گیر توسط عباس شجاعی و نوید محمدی دو تن از کارشناسان این اداره‌کل به‌مدت چهار شب به مرکز سلول‌های بنیادی رویان اعزام و از آنجا به بیمارستان تخصصی شهدای تجریش (بخش پژوهش‌های عملکردی مغز و اعصاب) منتقل می‌شود و مراحل اولیه تست روی ایشان انجام گرفت.
شفیعی با بیان این‌که مراحل درمان حمید نوشادی کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمدی با دقت و حساسیت دنبال شده گفت: وی مجدداً به بیمارستان برای انجام تزریق سلول معرفی شد و در نوبت انجام آخرین عمل پیوند سلول و عصب قرار گرفت که به محض مشخص شدن زمان عمل جراحی اقدامات لازم توسط  اداره‌کل ورزش و جوانان و هیئت پزشکی ورزشی این استان برای اعزام مجدد و انجام عمل پیوند سلول صورت خواهد گرفت.
وی ادامه داد: در این مورد نیز همه هزینه‌های مرتبط مجموعا 17 میلیون و 500 هزار ریال بایت هزینه ایاب و ذهاب و اسکان در هتل هویزه تهران از طریق اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در اختیار آنان قرار گرفت.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام میزان هزینه‌هایی که توسط اداره کل ورزش و جوانان، هیات پزشکی این استان و فدراسیون پزشکی ورزشی کشور که مستندات و اسناد آن در اداره‌کل ورزش استان موجود می باشد خاطرنشان کرد: هزینه درمان 4 میلیون و 700 هزار ریال طی اعلامیه بستانکاری به شماره 4983/248مورخه  23  دی سال گذشته توسط فدراسیون پزشکی ورزشی و هزینه نقض عضو 40 میلیون ریالی طی چک‌های شماره 527111 و شماره 527126 بانک ملی  به این ورزشکار پرداخت شده است. 
شفیعی یادآور شد: هزینه اعزام اول حمید نوشادی به تهران 4 میلیون و 300 هزار ریال و اعزام دوم وی به مبلغ 17 میلیون و 500 هزار ریال به‌طور کامل پرداخت شده است.
وی حمایت و پیگیری مشکلات ورزشکاران را وظیفه خود خواند و تاکید کرد: مبلغ  15 میلیون ریال در تاریخ 20 بهمن سال گذشته و طبق سند شماره 251 به شماره حساب 3015672128 بانک تجارت شعبه ولی عصر گچساران به حساب این کشتی‌گیر واریز شده و درج چنین مطالبی بدون اشاره به این حمایت‌ها به منزله نادیده گرفتن خدمات دولت به ورزش این استان است.
انتهای پیام/ح20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول