اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مشهد پیش‌بینی کرد؛

کاهش تعداد نامزدهای انتخاباتی مجلس در مشهد

خبرگزاری فارس: فرماندار مشهد گفت: با توجه به اینکه در این دوره از انتخابات مجلس داوطلبان باید حداقل دارای مدرک کارشناسی ارشد باشند، پیش‌بینی اولیه این است که تعداد نامزدها نسبت به دوره قبل کاهش چشمگیری یابد.

کاهش تعداد نامزدهای انتخاباتی مجلس در مشهد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسن موحدیان در نشستی خبری در دانشکده خبر این شهر اظهار داشت: ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد از روز سوم دی­ماه آغاز می­شود و به مدت یک­هفته ادامه خواهد داشت.
وی افزود: از سوی وزارت کشور حداقل مدرک تحصیلی نامزدها، کارشناسی‌ارشد تعیین شده است و با توجه به این پارامتر، شاهد کاهش ثبت‌نام نامزدها در کشور خواهیم بود.
وی افزود: هیئت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد از هفته آینده آغاز به کار خواهد کرد و علاوه بر انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخابات مجلس خبرگان رهبری را نیز زیر نظر خواهد داشت.
وی در مورد پیش‌بینی تعداد ثبت‌نام کنندگان گفت: با توجه به اینکه در این دوره داوطلبان باید حداقل دارای مدرک کارشناسی ارشد باشند، پیش بینی اولیه این است که حدود 80 تا 90 نفر در این انتخابات ثبت‌نام کنند که نسبت به دوره قبل کاهش چشمگیری خواهد داشت.
وی در ادامه با اشاره به سالگرد هدفمندشدن یارانه­ها افزود: هدفمندشدن یارانه­ها یک ضرورت اجتناب­ناپذیر بود که باید انجام می­شد و در نهایت، از سویی بهبود کامل و سلامت اقتصادی را در پی خواهد داشت و از سوی دیگر منجر به اصلاح الگوی مصرف می‌شود که مورد تاکید رهبری نیز است.
فرماندار مشهد در مورد برنامه­های دهه آخر ماه صفر نیز افزود: در این زمینه در حال برنامه‌ریزی هستیم تا با پیش­بینی تمهیدات لازم، مشکلات زائران بارگاه رضوی را خصوصا در زمینه رفت و آمد به حداقل برسانیم و در این راه نیازمند همکاری تمامی ارگان‌های مربوطه در سطح شهر مشهد هستیم.
وی افزود: مردم مشهد باید در زمینه برخورد با زائران الگو باشند، یعنی رفتارشان باید دینی و قرآنی و مطابق با سیره امام رضا(ع) باشد و در این زمینه باید تلاش کنیم تا ابتدا این رفتار را در سطح مدیران نهادینه کنیم.
وی در ادامه با تجلیل از دانشکده خبر مشهد عنوان کرد: امروزه مقوله ارتباطات و اطلاع‌رسانی یک علم تخصصی است که باید از طریق مراکز آموزش عالی و اساتید خبره امر به مخاطبان و علاقه‌مندان ارائه شود و حتی مدیران ما نیز در این زمینه باید آموزش ببینند.
وی در پایان افزود: کمک و حمایت از مراکزی همچون دانشکده خبر، در حقیقت کمک به بسترسازی تبادل اطلاعات در شهر مشهد است و باید از مدیریت این دانشکده به خاطر فراهم کردن امکانات لازم برای آموزش و تسهیل اطلاع­رسانی در مشهد تشکر ویژه کنیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول