اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه انتخابات صورت می‌گیرد؛

دیدار برخی از نامزدهای مجلس نهم با مدیران ادارات دولتی

خبرگزاری فارس: دیدارهای چهره به چهره برخی از نامزدهای احتمالی مجلس نهم با مدیران ادارات استان ایلام شیوه تبلیغی مناسبی نیست.

دیدار برخی از نامزدهای مجلس نهم با مدیران ادارات دولتی
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، تردد و ارتباطات چهره به چهره برخی از نامزدهای احتمالی نمایندگی مجلس نهم با برخی از مدیران دستگاه‌های ذی‌نفوذ در استان طی هفته‌های اخیر از شدت بالایی برخوردار شده است.
این ارتباطات چهره به چهره از سوی برخی از نامزدهای احتمالی نمایندگی مجلس نهم اجرا شده که وضعیت خوب و مناسبی را به همراه ندارد.
این نوع تدابیر از سوی برخی از نامزدهای احتمالی مجلس نهم شورای اسلامی در استان ایلام خوشایند و برازنده نامزدها و مدیران دستگاه‌های دولتی نبوده و باید هر دو طرف از این مسایل دوری و اجتناب کنند.
با توجه به اینکه نامزدهای احتمالی مجلس نهم شورای اسلامی در استان کوچک ایلام به واسطه تبلیغات زودهنگام برخی از نامزدها و چهره شناخته شده آنان، کاملا برای مردم شناخته شده‌اند از این رو هرگونه تحرکات و تردد خارج ‌از حد متعارف در دستگاه‌های اداری استان شائبه تبلیغات زودهنگام را برای مردم پیش می‌آورد.    
با عنایت به اینکه نامزدهای احتمالی با رای گرفتن مردم در کانون قانونگذاری کشور ایران اسلامی قرار خواهند گرفت باید از هم اکنون تمرین قانون‌مداری کرده تا مردم بیش از گذشته به آنان اعتماد کنند.
از سوی دیگر مسئولان ادارات استان ایلام نیز می‌توانند از ارتباط ‌های شائبه‌دار با نامزدهای احتمالی مجلس نهم شورای اسلامی حذر کرده تا شائبه استفاده از امکانات دولتی و اداری برای ناظران و مجریان انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی پیش نیاید.
برخی از نامزدهای احتمالی مجلس نهم شورای اسلامی نیز که این رویه را دنبال کرده باید با استفاده از تبلیغات قانونی آنهم در زمانی که قانون آنرا مشخص کرده به امر تبلیغات در استان بپردازند.
استفاده از این نوع شیوه‌ها تنها ضد تبلیغ بوده و مردم به هیچ عنوان از این رویه برای تبلیغات استقبال نکرده و همواره آن را مورد نکوهش خود قرار داده و می‌دهند.
تبلیغات شیوه‌های متعارف و قانونی مختلفی دارد که با استفاده از این نوع تبلیغات قانونی چهره نامزدهای احتمالی و برنامه‌های آنان برای مردم معرفی و شناسانده خواهد شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول