اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکیت استان اردبیل:

60 درصد اسکیت‌بازان استان اردبیل را زنان تشکیل می‌دهند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکیت استان اردبیل گفت: 60 درصد اسکیت بازان استان اردبیل را زنان علاقمند و فعال در این عرصه تشکیل می‌دهند.

60 درصد اسکیت‌بازان استان اردبیل را زنان تشکیل می‌دهند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نادر بیننده پیش از ظهر امروز در همایش اسکیت که در اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: ما در طول سال با برگزاری کلاس‌های آموزشی سعی می‌کنیم اسکیت‌بازان را با جدیدترین و به روزترین فنون و ابزار این ورزش مفرح و شاد آشنا کنیم و زمینه حضور و اعتلای علاقمندان به این ورزش را در فعالیت‌های اسکیت فراهم کنیم.
وی با بیان این‌که بانوان از توانمندی و استعداد و علاقه خاصی در این رشته برخوردار هستند، تصریح کرد: کلاس مربیگری درجه سه ملی برای بانوان اسکیت‌باز اردبیل به زودی برگزار می‌شود.
بیننده خاطر نشان کرد: در بازدید اخیری که رئیس فدراسیون اسکیت از تجهیزات و امکانات اسکیت اردبیل داشت با تفاهمنامه‌ای که با مسئولان عمرانی و اجرایی استان داشت، قرار شد در کنار حمایت‌های لازم از برگزاری دوره‌های آموزشی پیست اسکیت در اردبیل راه‌اندازی شود.
این مسئول از شناسایی و ساماندهی بیش از 370 اسکیت‌باز در استان اردبیل خبر داد و اضافه کرد: همه این ورزشکاران زیر پوشش خدمات بیمه قرار گرفته‌اند و این هیئت جزو پیشروترین هیئت‌های ورزش استان است که توانسته است برای تمام ورزشکاران خود مقدمات بیمه ورزشی را فراهم کند.
وی ادامه داد: علاوه بر مرکز استان در تمام شهرستان‌ها رشته ورزشی اسکیت به ویژه با حضور بانوان از گستردگی و تنوع فعالیت‌ها و فنون برخوردار است و ما با برگزاری دوره‌های آموزشی تلاش می‌کنیم تا آنها را با این رشته بهتر و بیشتر مأنوس کنیم.
بیننده گفت: ‌با بررسی‌ها و ارزیابی‌های انجام شده در قالب کمیته آموزش، برگزاری کلاس مربیگری و همچنین آموزش اسکیت‌بازان در اکثر شهرستان‌ها آغاز شده و قرار است با حضور مربیان مطرح فدراسیون این دوره‌های آموزشی از اواسط دی ماه برگزار شود.
به گزارش فارس، رئیس هیئت اسکیت استان اردبیل تعداد مربیان پایه را در این استان حدود 40 نفر اعلام کرد و افزود: برای ارتقای مهارت و فنون این مربیان آنها را به تدریج به دوره‌های آموزشی درجه سه، دو و یک اعزام می‌کنیم به طوری که از این تعداد هفت نفر رتبه مربیگری درجه سه هستند.
بیننده تصریح کرد: یک نفر این مربیان رتبه مربیگری درجه دو کارگاهی را دارد و در تلاش هستیم تا با حضور این مربیان در دوره‌های آموزشی متمرکز در فدراسیون ظرفیت و درجه‌بندی آنها را ارتقا دهیم.
وی مهم‌ترین و زیربنایی‌ترین ابزار و امکانات سخت‌افزاری را برای تمرین و رشد اسکیت، داشتن پیست اسکیت استاندارد اعلام کرد و اظهار داشت: ما با داشتن پیست اسکیت استاندارد می‌توانیم ورزشکاران را با خیالی راحت به تمرین مشغول کنیم.
بیننده خاطر نشان کرد: با وعده مسئولان قرار است این پیست در مجموعه ورزشی علی دایی اردبیل اجرایی شود که در این زمینه با تأمین اعتبار این پیست یکی از زیباترین پیست‌های اسکیت کشور احداث و به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین همایش‌های اسکیت‌بازان اضافه کرد: در این زمینه همه هفته برنامه‌ها و همایش‌های خوبی را انجام می‌دهیم و قرار است همزمان با ایام دهه فجر همایش بزرگ اسکیت‌بازان استان اردبیل نیز برگزار شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول