اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت اسکیت کردستان خبر داد:

آموزش 100 ورزشکار اسکیت‌باز در کردستان

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت اسکیت کردستان از آموزش 100 ورزشکار اسکیت‌‌باز در تمام رده‌های سنی (شش تا 45 سال) از ابتدای سال ‌جاری زیر نظر هیئت اسکیت کردستان خبر داد.

آموزش 100 ورزشکار اسکیت‌باز در کردستان
فریده جلویزانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: در بین این تعداد ورزشکار آموزش دیده مسابقاتی برگزار شد که نفرات برتر این دوره مسابقات به عضویت تیم اسکیت استان در آمده و هم‌اکنون در حال ادامه تمرینات هستند.

* عدم حمایت مالی مشکل اساسی هیئت اسکیت کردستان است
به گفته نایب رئیس هیئت اسکیت کردستان عدم حمایت مالی و نبود اسپانسر مهم‌ترین مشکل هیئت اسکیت این استان است.
جلویزانی با اشاره به مشکلات مالی و نبود اسپانسر در این هیئت ورزشی، تصریح کرد: با توجه به این دو مسئله هیئت اسکیت این استان برای اعزام و تامین فضای ورزشی برای تمرین ورزشکاران با مشکل روبرو است.
به گفته وی، در حال حاضر دو نفر از ورزشکاران کردستان برای شرکت در اردوی تیم ملی در تهران دعوت شده‌اند، ولی متاسفانه به دلیل مشکلات مالی تاکنون اعزام نشده‌اند.

* دعوت 4 اسکیت‌باز کردستانی به لیگ‌برتر
نایب رئیس هیئت اسکیت کردستان از حضور دو نفر آقا و دو نفر خانم اسکیت‌باز کردستانی در لیگ‌برتر خبر داد و گفت: با وجود عدم امکانات ورزشی این رشته نسبت به دیگر استان‌های کشور ورزشکاران کردستانی همواره بسیار موفق عمل کرده‌اند. 
به گفته جلویزانی، دو نفر از اسکیت‌‌بازان این استان به دلیل عدم حمایت‌های مالی موفق به شرکت در اردوهای انتخابی تیم ملی اسکیت نشده‌اند
 وی به انگیزه بالای ورزشکاران کردستان در تمام رشته‌های ورزشی اشاره کرد و افزود: ورزشکاران اسکیت‌باز این استان در صورت حمایت مالی می‌توانند برای همیشه در لیگ‌برتر باقی بمانند.
نایب رئیس هیئت اسکیت کردستان در ادامه با اشاره به استقبال بسیار خوب مردم از این رشته ورزشی، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 100 اسکیت‌باز به صورت سازماندهی شده در سطح این استان فعالیت می‌کنند.
به گفته جلویزانی، در حال حاضر شهرستان‌های مریوان و سنندج بیشترین فعالیت را در این عرصه دارند و سایر شهرستان‌ها نیز با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در حال فعال‌سازی این رشته ورزشی هستند.
وی در ادامه خواستار پیست یا زمین سرپوشیده استاندار برای هیئت اسکیت استان شد و افزود: در حال حاضر به دلیل سردی هوا ورزشکاران قادر به تمرین کردن در فضای بیرون نیستند و هیئت به دلیل مشکلات مالی توانایی اجاره فضای ورزشی سرپوشیده را ندارد.
نایب رئیس هیئت اسکیت کردستان در پایان خواستار توجه بیشتر مسئولان در راستای حل مشکلات سد راه این هیت شد وگفت: امیدواریم با توجه به استعداد و توانایی‌های خوب ورزشکاران این استان با حل موانع شاهد پیشرفت بیش از پیش این رشته ورزشی در استان باشیم.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول