اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت اعیاد قربان و غدیر؛

مسابقات اسکیت سرعت قهرمانی قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: هیئت اسکیت استان قم از برگزاری رقابت‌های اسکیت قهرمانی قم به مناسبت اعیاد فرخنده قربان و غدیر خبر داد.

مسابقات اسکیت سرعت قهرمانی قم برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هیئت اسکیت قم در نظر دارد با همکاری اداره کل آموزش و پرورش مسابقات اسکیت سرعت قهرمانی استان قم را به مناسبت عید سعید قربان در سه مقطع تحصیلی دبیرستان، راهنمایی و ابتدایی در بخش پسران برگزار کند.
هیئت اسکیت استان قم از تیم‌های مایل به شرکت در این دوره از رقابت‌ها دعوت به عمل آورده است که آمادگی خود را به این هیئت واقع در مجموعه ورزشی تختی قم اعلام کنند تا از روز بیست و یکم آبان ماه وارد مسابقات شوند.
بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته توسط هیئت اسکیت استان قم، ابتدا اسکیت بازان مقطع تحصیلی دبیرستان برای کسب مقام قهرمانی به رقابت می‌پردازند که طبق برنامه رقابت‌های این مقطع تحصیلی روز شنبه بیست و یکم آبان ماه برگزار می‌شود.
همچنین اسکیت بازان شرکت کننده در رقابت‌های مقطع تحصیلی راهنمایی از روز بیست و سوم آبان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در نهایت طبق برنامه ریزی انجام شده، مسابقات مقطع تحصیلی ابتدایی نیز روز سی ام آبان به انجام خواهد رسید.
رقابت‌های اسکیت قهرمانی قم در حالی به مناسبت اعیاد فرخنده قربان و غدیر خم در قم برگزار می‌شود که در کنار موفقیت ارزنده‌ای که ورزشکاران اسکیت‌هاکی قمی در صعود به لیگ برتر در سال گذشته داشتند، دو هفته قبل اسکیت‌بازان قمی برای کسب آمادگی بیشتر به منظور شرکت در رقابت‌های مهم، در مسابقات اسکیت جایزه بزرگ کشور در یزد شرکت کرده و به مقام سوم دست یافتند.
این در حالی است که مسابقات اسکیت سرعت جایزه بزرگ کشور با حضور هفت تیم از استان‌های مختلف کشور و در بخش آقایان در مجموعه ورزشی آزاد شهر یزد برگزار شد که با درخشش قابل توجه اسکیت‌بازان قمی در کسب مقام سوم همراه بود.
بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات در هفت رده سنی زیر 9 سال، 9 تا 10 سال، 11 تا 12 سال، 13 تا 14 سال، 15 تا 16 سال، 17 تا 18 سال و 18 سال به بالا با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در حالی که در پایان این دوره از مسابقات اسکیت سرعت جایزه بزرگ کشور با قهرمانی تیم یزد به کار خود پایان داد، یزدی‌ها در دیدار نهایی موفق به کسب برتری مقابل تیم مرکزی شده و قهرمان شدند، مرکزی نایب قهرمان شد و تیم قم در جایگاه سوم قرار گرفت.
این موفقیت برای تیم اسکیت قم در حالی به دست آمد که سال گذشته تیم اسکیت‌هاکی قم با اتکا به نیرو و استعداد بسیار بالای بازیکنان بومی و با کمترین امکانات و اعتبارات مالی موفق به کسب جواز صعود به مسابقات لیگ برتر اسکیت‌هاکی باشگاه‌های کشور شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول