اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اسکیت جایزه بزرگ؛

اسکیت‌بازان قم سوم شدند

خبرگزاری فارس: اسکیت‌بازان قمی در راه کسب آمادگی برای مسابقات مهم، موفق به کسب مقام سوم رقابت‌های جایزه بزرگ اسکیت کشور شدند.

اسکیت‌بازان قم سوم شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در کنار موفقیت ارزنده‌ای که ورزشکاران اسکیت ‌هاکی قمی در صعود به لیگ برتر در سال گذشته داشتند، اسکیت‌بازان قمی برای کسب آمادگی بیشتر به منظور شرکت در رقابت‌های مهم، در مسابقات اسکیت جایزه بزرگ کشور در یزد شرکت کرده و به مقام سوم دست یافتند.
این در حالی است که مسابقات اسکیت سرعت جایزه بزرگ کشور با حضور هفت تیم از استان‌های مختلف کشور و در بخش آقایان در مجموعه ورزشی آزاد شهر یزد برگزار شد که با درخشش قابل توجه اسکیت‌بازان قمی در کسب مقام سوم همراه بود.
بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات در هفت رده سنی زیر 9 سال، 9 تا 10 سال، 11 تا 12 سال، 13 تا 14 سال، 15 تا 16 سال، 17 تا 18 سال و 18 سال به بالا با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در حالی که در پایان این دوره از مسابقات اسکیت سرعت جایزه بزرگ کشور با قهرمانی تیم یزد به کار خود پایان داد، یزدی‌ها در دیدار نهایی موفق به کسب برتری مقابل تیم مرکزی شده و قهرمان شدند، مرکزی نایب قهرمان شد و تیم قم در جایگاه سوم قرار گرفت.
این موفقیت برای تیم اسکیت قم در حالی به دست آمد که سال گذشته تیم اسکیت ‌هاکی قم با اتکا به نیرو و استعداد بسیار بالای بازیکنان بومی و با کمترین امکانات و اعتبارات مالی موفق به کسب جواز صعود به مسابقات لیگ برتر اسکیت ‌هاکی باشگاه‌های کشور شد.
نحوه صعود تیم اسکیت‌هاکی هیئت قم به مسابقات لیگ برتر این رشته به شکلی بود که مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول اسکیت ‌هاکی باشگاه‌های کشور با حضور 9 تیم به میزبانی نیروی زمینی ارتش و در محل آکادمی اسکیت مجموعه ورزشی انقلاب تهران به انجام رسید و صعود تیم قم در این مرحله قطعی شد.
در پایان مرحله چهارم و آخرین مرحله این رقابت‌ها تیم نیروی زمینی ارتش موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و تیم هیئت قم با 61 گل زده، 30 گل خورده و در مجموع با کسب 28 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت اما هر دو تیم موفق به کسب جواز صعود به مسابقات لیگ برتر اسکیت‌‌هاکی باشگاه‌های کشور شدند.
این مسابقات با شرکت 9 تیم برگزار شد که با توجه به تجربیات گذشته سطح کیفی و کمی بالاتری داشت اعضای تیم اسکیت‌ هاکی قم با تمام وجود و توان خود برای کسب جواز صعود به لیگ برتر تلاش کردند و در حد توان خود قوی ظاهر شدند.
در مسابقات لیگ دسته اول اسکیت‌هاکی باشگاه‌های کشور، تیم‌های نیروی زمینی ارتش، هیئت قم، آبفای همدان، آرین گیلان، پرسیس تهران، هیئت قزوین، پرسپولیس شیراز،‌ هیئت آذربایجان شرقی و هیئت همدان برای کسب جواز صعود به لیگ برتر مسابقه دادند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول