اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین خبر داد:

دعوت از 2 اسکیت‌باز قزوینی به تیم ملی

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: دو اسکیت‌باز قزوینی به مرحله چهارم اردوی تیم ملی دعوت شدند.

دعوت از 2 اسکیت‌باز قزوینی به تیم ملی
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین، اکبر محمودی بیان کرد: قاسمی و ناصری با عملکرد خوب خود در اردوهای تیم ملی، نظر مربیان این تیم برای حضور در مراحل بعدی این اردوها که به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می‌شود را جلب کرده‌اند و به منظور شرکت در اردوی مرحله چهارم تیم ملی به اصفهان می‌روند.
وی ادامه داد: قاسمی و ناصری پیش از این به ترتیب عناوین اول و دوم مسابقات قهرمانی کشور را به دست آورده بودند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اضافه کرد: همچنین تیم اسکیت هاکی قزوین به منظور شرکت در مرحله سوم مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با 13 ورزشکار به خراسان رضوی سفر می‌کند.
وی عنوان کرد: حسین امیری، احسان تنهازاد، محمدرضا فتاحی، فردین مطربی، مهران رضایی، آرش فتاح‌پور، رامین جوان، سامان گودرزی، شایان خورشیدی، مهیار آقابیگی، محمد آقایی، پوریا فلاح و حمید گلچین‌دوز اسکیت هاکی‌بازان قزوینی حاضر در مسابقات لیگ دسته اول کشور هستند.
محمودی یادآور شد: تیم اسکیت هاکی قزوین در میان تیم‌های بالای جدول رده‌بندی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور قرار دارد و تیم قزوین با برخورداری از بازیکنان باتجربه که سابقه حضور در رقابت‌های مختلف باشگاهی و قهرمانی کشور را دارند از شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها برخوردار است.
وی در ادامه با اشاره به صعود تنیسورهای قزوینی در رنکینگ جهانی اظهار کرد: در این رده‌بندی حمیدرضا طاهرخانی در بزرگسالان با 28 پله صعود در مکان 847 پینگ پنگ‌بازان دنیا قرار گرفت و مهدی نجفی دیگر ورزشکار قزوینی نیز با 37 پله صعود در جای هزار و 357 جهان ایستاد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اعلام کرد: در بخش بانوان نیز زهرا نیاقی‌ها که پیش از این در رده یک‌هزار و 55  پینگ پنگ‌بازان جهان قرار داشت، با 27 پله صعود در مکان ‌هزار و 109  قرار گرفت.
وی یادآور شد: بر اساس اعلام رده‌بندی پینگ پنگ‌بازان دنیا از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز در بخش جوانان زیر 21 سال نیز، طاهرخانی در جای 389 دنیا ایستاد و نجفی در مکان 830 جهان قرار گرفت.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول