اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکیت لرستان:

اسکیت بازان لرستانی 8 مدال رنگارنگ را به دست آوردند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکیت لرستان گفت: طی شش ماهه نخست امسال اسکیت بازان لرستانی هشت مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز را در مسابقات کشوری را کسب کردند.

اسکیت بازان لرستانی 8 مدال رنگارنگ را به دست آوردند
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مهرداد کریم‌پور یکشنبه‌شب در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: طی این مدت شش نفر از اسکیت‌بازان لرستانی به تیم ملی و اردوی کمپ‌های استعدادیابی دعوت شدند.
وی افزود: افراد در دو بخش؛ آقایان کامیاب زندی، سیدپارسا سیدمیرزا و مهدی مهدیان‌فر و در بخش بانوان سیده آرزو عظیمی، سیده فاطمه و سعیده هداوند به اردوی کمپ‌های استعدادیابی دعوت شدند.
رئیس هیئت اسکیت لرستان در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: در شش ماهه نخست امسال در مرداد ماه مسابقات اسکیت مارتن در بروجرد برگزار شده است.
کریم‌پور یادآورشد: در زمینه توسعه ورزش لرستان خانه اسکیت در دو بخش آقایان و خانم‌ها در بروجرد و خرم‌آباد تاسیس شده است.
وی افزود: در حال حاضر بیش از 400 نفر در سطح لرستان به صورت ورزش‌های همگانی و حرفه‌ای در رشته اسکیت در لرستان فعالیت دارند.
رئیس هیئت اسکیت لرستان گفت: در شش ماهه دوم امسال شرکت در مسابقات کشوری، برگزاری کلاس‌های آموزشی مربیگری و .... جزو برنامه‌های هیئت اسکیت لرستان هستند.
کریم‌پور یادآورشد: ورزش اسکیت به صورت رسمی در سال 77 فعالیت خود را در لرستان آغاز کرده که طی این دوره کوتاه توانسته‌ایم مقام‌های خوبی کسب کنیم.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در شش شهرستان لرستان هیئت اسکیت فعال هستند، گفت: ورزش اسکیت یک رشته گران قیمت است به همین منظور از مسئولان کشوری و استانی می‌خواهیم توجه ویژه‌ای به این ورزش داشته باشند.
رئیس هیئت اسکیت لرستان گفت: عمده مشکلات این ورزش در لرستان مشکلات مالی برای میزبانی مسابقات در این رشته، نبود پیست استاندارد، گرانی البسه این ورزش و ....است که اگر ادارات لرستانی یک درصد بودجه ورزشی خود را به تربیت بدنی اختصاص دهند ما شاهد تحولی عظیم در ورزش لرستان هستیم.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول