اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط تعزیرات حکومتی ‌انجام گرفته است؛

رسیدگی به 17‌ هزار پرونده تعزیراتی در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: 8 ماه امسال به 17 هزار و 300 پرونده تعزیراتی در آذربایجان غربی رسیدگی شده است.

رسیدگی به 17‌ هزار پرونده تعزیراتی در آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه احد یوزباشی نشست خبری که در سالن جلسات تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی برگزار شد، با اشاره به موضوع رسیدگی به پرونده‌های متخلفان‌ اظهار داشت:  با احتساب این ارقام، امسال تعداد زیادی از پرونده‌های سال‌های گذشته هم مختومه شده است و در کل تعداد پرونده‌های موجود در سازمان تعزیرات حکومتی استان به 72 فقره رسیده است.
وی در ارتباط با عمده تخلفات رسیده به تعزیرات حکومتی، تصریح کرد: عمده تخلفات صورت گرفته از نظر تعداد در حوزه کالا و خدمات صورت گرفته که تعداد 14 هزار و 807 فقره پرونده را شامل می شود و نسبت به سال گذشته 10 درصد کاهش یافته است.
این مسئول افزود: یک هزار و 700 فقره پرونده در حوزه بهداشت و درمان با 49 درصد افزایش و تعداد 436 فقره پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز با 9 درصد کاهش از دیگر تخلفات صورت گرفته در استان می باشد که توسط تعزیرات حکومتی رسیدگی شده‌اند.
یوزباشی با اشاره به کم شدن متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها، خاطرنشان کرد: سال گذشته متوسط زمان رسیدگی به پرونده ها 13 روز بود که امسال این زمان را به 7 روز کاهش دادیم.
مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی به تخلفات صورت گرفته در بخش دولتی اشاره کرد و گفت: تخلفاتی در بخش حمل و نقل در استان صورت گرفته که در راستا 11 شرکت حمل و نقل در مجموع به پرداخت 1 میلیارد و 800 میلیون ریال جریمه محکوم شده اند.
یوزباشی ادامه داد: تخلفات دیگری هم در بخش دولتی صورت گرفته که در حال بررسی است و برای بررسی بیشتر به مراجع بالاتر ارسال شده اند.
وی در ارتباط با تخلفات صورت گرفته در حوزه سوخت گفت: تعداد 880 فقره نفت گاز به میزان 250 هزار لیتر، 70فقره نفت سفید به میزان 235 هزار لیتر، 80فقره بنزین به میزان 95 هزار لیتر و80 فقره گاز مایع به میزان 15 هزارو 300 سیلندر تخلف توسط تعزیرات حکومتی استان کشف شده که عمدتاً این تخلفات توسط جایگاه ها صورت گرفته است.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول