اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خبر داد:

تشدید برخورد با نانوایی‌های متخلف / ورود 714 فقره پرونده تعزیراتی در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: برخورد با نانوایی‌های متخلف مازندران تشدید می‌شود.

تشدید برخورد با نانوایی‌های متخلف / ورود 714 فقره پرونده تعزیراتی در مازندران
مهدی عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در این راستا این اداره کل و ادارات تابعه برای سیاست‌های ابلاغی از سوی وزارت دادگستری و در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان پرونده‌ها را ‌خارج از نوبت و به صورت ویژه در شعب  رسیدگی می‌کند.
وی با توجه به اینکه قوت قالب شهروندان نان بوده و در سبد خانواری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: تخلفات این بخش در نهایت دقت در شعبه ویژه‌ای که به این امر اختصاص یافته رسیدگی می‌شود.
‌این مقام ارشد تعزیرات حکومتی مازندران خاطرنشان کرد: بعضی از متصدیان نانوایی‌ها اقدام به کم‌فروشی می‌کنند و از اوزان چانه‌های خمیر می‌کاهند که قطعا" با این دسته از متخلفان بدون اغماض برخورد تعزیراتی صورت می‌پذیرد.
عباسی تصریح کرد: در آیات و احادیث درباره کم‌فروشی تذکرات لازم بیان شده و مردم را از این عمل مذموم منع داشتند و قطعا" سود ناشی از آن نیز حرام و نامشروع است‌.
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران افزود: در همایشی که با حضور خبازان شهرستان ساری‌ برگزار شد تذکرات لازم درباره رعایت مقررات و ضوابط نرخ‌گذاری، رعایت استاندارد چانه خمیر و مقررات بهداشتی ارائه شد.
‌وی درباره عملکرد این اداره کل از ابتدای سال تا پایان آبان ماه گفت: در این مدت 714 فقره پرونده به شعب تعزیرات حکومتی وارد شد که از این تعداد 683 فقره مختومه و متخلفان به مبلغ 872 میلیون و 379 هزار و 550 ریال محکوم شدند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران در تشریح این پرونده‌ها گفت: کم فروشی با 239 فقره، عدم رعایت بهداشت 193  فقره و عدم درج قیمت با 158 فقره به ترتیب بیشترین و کمترین تخلفات در این پرونده‌ها بودند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول