اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

عزت و سربلندی امروز ایران مدیون خون شهداست

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به اینکه داشتن ارتباط با شهدا از توفیقات الهی در زندگی ما ایرانیان است، گفت: ایران اسلامی امروز عزت و سربلندی خود را مدیون خون شهدا است.

عزت و سربلندی امروز ایران مدیون خون شهداست
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد شامگاه پنج‌شنبه در جمع خانواده شهدای روستای شریف‌آباد ابهر با اشاره به اینکه روستای شریف‌آباد با این تعداد شهید در راه دفاع از وطن، به طور قطع رزمنده‌های زیادی در جبهه‌های نبرد با دشمن داشته است.
وی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی مفتخر به شهدا و هشت سال دفاع مقدس است، افزود: افتخار و سربلندی امروز کشور مدیون رشادت‌های رزمندگان در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی در برابر دشمنان است.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با وحدت و انسجام رژیم شاهنشاهی را از بین برده و یک نظام را بر اساس اسلام و مبانی اسلامی بنیان نهاد، خاطرنشان کرد: در راس انقلاب ما فقیهی با شاخص‌های مشخص قرار گرفت، که در دنیا بی‌سابقه است.
وی با بیان اینکه به تدریج انقلاب اسلامی ایران برای ملت‌های جهان شناخته شده و امروز به یک الگو تبدیل شده است، افزود: در حال حاضر خیزش‌های منطقه رنگ دینی و شاخص‌های این قیام‌ها نیز شاخص‌های انقلاب ما را در 32 سال قبل دارد.
رئوفی‌نژاد با اشاره به قیام مردمی در خاور میانه و در کشورهای اروپایی و به ویژه در وال استریت تصریح کرد: شکی نیست که قیام ملت‌ها در منطقه و شعارها و فریادهای آنان در مقاومت در برابر استکبار نشات گرفته از فریاد ایرانیان در برابر زورگویان بوده و حرکت مردم در کشورهای اروپایی و وال استریت متاثر از انقلاب اسلامی است.
استاندار زنجان خاطرنشان کرد: ملت‌های منطقه جرات فریاد در برابر استکبار را از ملت ایران یاد گرفته‌اند.
وی عزت، سربلندی و اثرگذاری ایران را در بیرون از مرزها و مجامع بین‌المللی متاثر از خون شهدا عنوان کرد و افزود: هر چه یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم باز هم کم است.
رئوفی‌نژاد تصریح کرد:  امروز مردم دنیا هوشیار و بیدار شده‌اند و قیام‌های مردمی امروز اروپا در نتیجه همان بیداری اسلامی مردم منطقه خاورمیانه است و همه مردم معترض دنیا تنها خواستار عدالت، عدم تبعیض و آزادی هستند.
استاندار زنجان گفت: امروز ما شاهد تحقق آرمان‌های امام راحل در جای جای جهان هستیم.
وی به سکانداری امام راحل و مقام معظم رهبری در انقلاب اسلامی اشاره ‌کرد و افزود: امام راحل در گذشته و مقام معظم رهبری در حال حاضر حراست از نظام، عدالت و ارزش‌های انقلاب را بر عهده دارند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول