اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

خون شهدا سبب بقای نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: خون شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان سبب بقای نظام جمهوری اسلامی است.

خون شهدا سبب بقای نظام اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده پیش از ظهر امروز در دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران اظهار داشت: در زمان حاضر عزت، اقتدار و سربلندی کشور مرهون خون شهدا و ایثارگری‌ها و فداکاریهای فرزندان این مرز و بوم است که مال و جان خود را در راه خدا فدا کردند.
وی افزود: امنیت، اقتدار و بقای نظام جمهوری اسلامی در سایه همین فداکاری‌ها بود که امروز نیز دشمنان اسلام و استکبار جهانی جرات تجاوز و حمله به میهن اسلامی را ندارند.
جلال‌زاده خدمتگزاری به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را وظیفه مهم مدیران استان خواند و گفت: خدمت به این خانواده‌ها فرصت ارزشمند و غنیمتی است که باید مدیران و مسئولان آن را قدر بدانند و از آن غفلت نکنند.
این مقام مسئول با بیان اینکه ملت ایران همواره در راه آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ثابت‌قدم هستند بیان کرد: ملت ایران همواره پایبند به ارزش‌ها و باورهای دینی و انقلاب اسلامی هستند و هیچ قدرتی توان جدایی آنها از این اهداف را ندارد.
وی خانواده شهدا و ایثارگران را میراث ماندگار عزت خواند و تصریح کرد: با زنده نگهداشتن یاد و خاطره حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری می‌توان این فرهنگ را به نسل جوان انتقال داده و آن را فرهنگی جاودانه کرد.
جلال‌زاده با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی منطقه گفت: به برکت خون شهیدان اسلام است که در زمان حاضر شاهد بیداری گسترده در کشورهای اسلامی و خیزش عمومی مردم علیه دولت‌های مستبد است که خواستار برپایی حکومتی براساس اسلام و عدالت هستند.
استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی امروز به‌عنوان الگویی نه تنها برای کشورهای اسلامی منطقه بلکه سایر ملت‌های جهان شده است و این امر از اهداف مهم و مورد تاکید بنیانگذار کبیر انقلاب بود که اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی به سایر کشورها نیز صادر شود.
استاندار آذربایجان غربی در این دیدار با اهدا لوح تقدیر به تعدادی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران از رشادت‌ها و فداکاری‌های آنها قدردانی کرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول