اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال؛

820 طرح در کارگروه اشتغال مریوان تصویب شد

خبرگزاری فارس: فرماندار مریوان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 821 طرح با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال در کارگروه اشتغال شهرستان تصویب و به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

820 طرح در کارگروه اشتغال مریوان تصویب شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج عبدالله رشیدی‌پور در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان مریوان با بیان اینکه ریشه بسیاری از بزهکاری و ناهنجاری‌های موجود در جامعه بیکاری است، اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های اصلی دولت اشتغالزایی برای جوانان است.
 وی افزود: مسئولان و مدیران اجرایی کشور و استان برای ریشه‌کنی معضل بیکاری از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.
رشیدی‌پور در ادامه تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 821 طرح با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال در کارگروه اشتغال شهرستان تصویب و به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.
فرماندار مریوان در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم همکاری بانک‌های عامل به منظور برطرف کردن معضل بیکاری در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: برخی از بانک‌ها به مصوبات کارگروه اشتغال توجه چندانی نداشته و همکاری با دستگاه‌های اجرایی را منوط به صدور مجوز از سوی سرپرستی بانک‌های استان می‌دانند..
وی در پایان با انتقاد از اتخاذ رویه مذکور، افزود: این تصمیم با سیاست روان‌سازی دولت و تسریع در تحقق زیرساخت‌های توسعه‌ای از جمله ایجاد شغل و به ویژه اشتغال خانگی همخوانی ندارد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول