اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش فارس تاکید کرد:

تشکیل کارگروه مجازی برای آموزش نسل جدید

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: باید با بهره‌گیری صحیح از فضای مجازی نسل جوان و جدید را به جامعه برگرداند.

تشکیل کارگروه مجازی برای آموزش نسل جدید
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز محمد حسین روزی‌طلب در جلسه ستاد دهه فجر استان فارس اظهار داشت: نسل جدید و جوان ما در حال حاضر بیشتر از فضای مجازی بهره گرفته و ریشه افکار آنها در فضای مجازی شکل می‌گیرد که در این راستا باید سعی کرد با تشکیل کارگروه مجازی نسبت به رفع این خلل اقدام کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس با بیان اینکه قوت حضور ما در فضای مجازی به قوت حضور غربی‌ها در فضای مجازی نمی‌رسد، تصریح کرد: جای تاسف است که تاثیرپذیری جوانان در فضای مجازی از غربی‌ها بیشتر است و نسل جوان مانند لایه‌ای از ما جدا می‌شوند.
وی علت اصلی تمایل نسل جوان و جدید به فضای مجازی غربی را کم‌کاری مسئولان در این راستا اعلام کرد و ابراز داشت: باید سعی کرد جوانان و نسل نوین را به جامعه برگرداند.
به گزارش فارس، پیش از این نیز حجت‌الاسلام محمد رضایی رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان فارس، روسای کمیته‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این استان را معرفی کرد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول