اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چهاردانگه:

خودمحوری مانع پیشرفت مدیران می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه چهاردانگه اسلامشهر گفت: خود محوری و خودخواهی مانع پیشرفت و موفقیت مدیران می‌شود.

خودمحوری مانع پیشرفت مدیران می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، حجت‌الاسلام علی محمد گلوردی ظهر امروز  در مراسم تجلیل، تودیع و معارفه بخشدار جدید چهاردانگه اظهار داشت: یک مدیر موفق باید از همه افراد استفاده کند چرا که خود محوری و خودخواهی مانعی برای پیشرفت و موفقیت مدیران محسوب می‌شود.
گلوردی افزود: اقدامات و عملکرد بخشدار سابق چهاردانگه، بیانگر آن است که علاوه بر تدین و اخلاص و تلاش شبانه‌روزی که باید یک مدیر خوب و موفق داشته باشد، با بهره‌مندی و به کارگیری از تمام ظرفیت‌ها و استعدادهای منطقه، به بهترین نحو ممکن می‌شود در خدمت مردم بود.
امام جمعه چهاردانگه با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در دوران تصدی بخشدار سابق  چهاردانگه گفت: مردم متدین و شهیدپرور بخش چهاردانگه، از فرماندار و مسئولان استانداری تهران تقاضا دارند که با انتخاب فرد توانمند و متدینی همسان و همانند بخشدار سابق، برای مدیریت این بخش، بار دیگر آرامش و امنیت را در این منطقه تأمین نمایند.
وی در ادامه سخنان خود به برخی از مشکلات بخش چهاردانگه اشاره کرد و خواستار رفع این مشکلات شد.
این مسئول با بیان برخی از مسائل و مشکلات شهرک صنعتی چهاردانگه خواستار رفع معضلات و مشکلات مبتلا به این شهرک از جمله عدم وجود راه‌های دسترسی مناسب، ترافیک و شلوغی تنها راه ورودی این شهرک، چند گانگی در مدیریت شهر،بلاتکیلفی صاحبان صنایع و مشاغل، مشکلات فرهنگی، رفاهی و ... از سوی مسئولان مربوطه شد.
امام جمعه چهاردانگه تأکید کرد: کارهای بزرگی در بخش چهاردانگه از سوی دولت خدمتگزار انجام شده و برخی از طرح‌ها نیز در حال اجرا و ادامه فعالیت می‌باشند.
وی تصریح کرد: متأسفانه برخی از پروژه‌ها با بی‌توجهی و کم توجهی برخی از مدیران رو به‌رو شده و هنوز به سرانجام نرسیده است.
 در ادامه این مراسم غلامحسین آرام فرماندار اسلامشهر طی سخنانی اظهار داشت: تعیین جایگزین برای بخشدار سابق چهاردانگه کاری بسیار سخت است بنابراین امیدواریم که با انتخاب فردی در خور شان و شایسته خدمت به مردم چهاردانگه، بتوانیم بیش از گذشته خدمات رسانی به مردم را در این منطقه با رشد مواجه کنیم.
وی افزود: ایجاد شهرک صنعتی در چهاردانگه اقدامی غیرکارشناسی شده و شتاب‌زده در جهت رفع مشکلات صنایع برای شهر تهران بود که از سوی شهرداری تهران صورت گرفته و بنده و دیگر مسئولان منطقه پیگیر رفع مشکلات این منطقه هستیم.
فرماندار اسلامشهر تأکید کرد: در سفر چهارم رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به شهرستان اسلامشهر، دکتر احمدی نژاد اعلام کرد که شهرک صنعتی چهاردانگه، هر چه سریع‌تر باید به ناحیه صنعتی تبدیل شود و مقدمات این کار باید هر چه زودتر فراهم شود.
براساس حکمی از سوی استاندار تهران، علیرضا میرزا بلوچ بخشدار سابق چهار دانگه به سمت معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان ری منصوب شد.
در این راستا مرتضی سبحانی‌پور معاون سیاسی انتظامی فرماندار اسلامشهر با حفظ سمت به عنوان سرپرست بخشداری چهاردانگه معرفی شد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول