اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی خبر داد:

پایان عملیات ساختمان درمانگاه تأمین اجتماعی نهبندان

خبرگزاری فارس: مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی از پایان عملیات ساختمانی درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرستان نهبندان خبر داد.

پایان عملیات ساختمان درمانگاه تأمین اجتماعی نهبندان
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی تأمین اجتماعی خراسان جنوبی، فرزاد فیروزی پیش از ظهر امروز در دیدار با فرماندار نهبندان اظهار داشت: این درمانگاه با زیر بنای یک‌هزار و 150 متر مربع و در زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع توسط شرکت خانه‌سازی تأمین اجتماعی ساخته شده است.
وی تصریح کرد: مراحل جذب 13  نفر نیروی انسانی مورد نیاز این درمانگاه در دست اقدام است و به همین منظور آزمون استخدامی در دوم دی‌ماه برگزار می‌شود.
مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی ابراز امیدواری کرد: همزمان با مراحل گزینش و به کارگیری نیروی انسانی کار تجهیز درمانگاه نیز در اسرع وقت انجام و به زودی شاهد راه‌اندازی آن باشیم.
فرماندار نهبندان نیز  گفت: ساخت این درمانگاه در شهر محروم نهبندان یک کار بسیار ارزشمند است.
حسین شرافتی‌راد در مورد واگذاری زمین برای احداث واحد مسکونی برای پزشکان و کارکنان این درمانگاه و همچنین برای تأمین آمبولانس برای این مرکز درمانی قول مساعد داد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول