اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی دشتستان خبر داد:

کشف 10 کیلوگرم مواد مخدر در دشتستان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی دشتستان از کشف 10 کیلوگرم مواد مخدر در دشتستان خبر داد.

کشف 10 کیلوگرم مواد مخدر در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، داوود محمودزاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای تامین امنیت مردم در دشتستان اقدامات ارزشمندی توسط دستگاه‌های مسئول انجام شده و نیروی انتظامی و دادگستری و سایر دستگاه‌ها با تعامل نزدیکی در این مسیر تلاش می‌کنند.
فرمانده انتظامی دشتستان از کشف 10 کیلوگرم مواد مخدر در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: شخصی که قصد انتقال مواد مخدر از شیراز به برازجان را داشت دستگیر شد.
محمودزاده تصریح کرد: در راستای برخورد و مبارزه با عوامل تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر در شهرستان دشتستان و برابر اخبار و اطلاعات واصله مشخص شد که شخصی به نام «مهدی ـ ن» که شخصی سابقه‌دار در زمینه تهیه، توزیع و انتقال مواد مخدر بوده قصد دارد با یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 مقادیری مواد مخدر را از شیراز به برازجان منتقل کند.
وی بیان کرد: در نتیجه عملیات مشترک مامورین پلیس امنیت عمومی دشتستان و مامورین پاسگاه ایست و بازرسی شهید صلاحی خودروی مذکور توقیف و در بازرسی از آن مقدار 9 کیلو و 980 گرم تریاک کشف و ضبط و متهم «مهدی ـ ن» دستگیر و به همراه مواد مخدر مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
این مسئول همچنین از کشف سرقت مغازه توسط مامورین کلانتری 11 برازجان خبر داد و اذعان داشت: مامورین کلانتری 11 برازجان موفق به کشف سرقت مغازه در کوتاه‌ترین زمان ممکن شدند.
محمودزاده افزود: در پی مراجعه شخصی به نام «امیر ـ ح» به کلانتری 11 برازجان و اعلام این که مغازه وی واقع در خیابان سازمانی مورد سرقت واقع شده و اموالی شامل یک دستگاه کامپیوتر و متعلقاتش به سرقت رفته، بلافاصله مامورین کلانتری در محل سرقت حضور یافتند.
وی اضافه کرد: پس از بررسی دقیق و همه جانبه صحنه جرم و با توجه به آثار و ادله موجود ظن مامورین به منزل مجاور مغازه معطوف و پس از هماهنگی با مقام قضایی از منزل مورد نظر بازرسی و دو نفر به اسامی «جعفر ـ غ» و «سعید ـ غ» دستگیر و به کلانتری دلالت شدند.
 این مسئول خاطرنشان کرد: افراد مذکور در بازجویی‌های تخصصی به ارتکاب سرقت مغازه اعتراف و اموال مسروقه کشف و به صاحب مغازه مسترد و سارقین به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول