اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان:

شاخص‌های مرگ و میر دشتستان کاهش یافته است

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان گفت: شاخص‌های مرگ و میر دشتستان کاهش یافته است.

شاخص‌های مرگ و میر دشتستان کاهش یافته است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا کهن عصر یکشنبه در نشست با مسئولان بهداشت و درمان شهرها و روستاهای دشتستان اظهار داشت: توجه به شاخص‌های بهداشتی و درمانی بویژه در مناطق روستایی و کمتر توسعه‌یافته در دستور کار قرار دارد و با تمام توان برای رسیدن به این مهم فعالیت می‌کنیم.
وی افزود: تجهیز و تقویت خانه‌های بهداشت روستایی و افزایش امکانات و تجهیزات مراکز بهداشت شهری در یکسال گذشته با کیفیت و تلاش قابل توجهی در دشتستان انجام شده و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر حمایت خوبی از ما داشته‌اند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان با بیان شاخص‌های بهداشتی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: شاخص‌های مرگ و میر دشتستان به جز مرگ مادران باردار نسبت به سال‌های گذشته کاهش داشته است و به نتایج بسیار خوبی در این راستا رسیده‌ایم.
کهن با بیان عملکرد پنج ماهه حاکمیت بالینی بیمارستان برازجان گفت: به زودی جلسه آموزشی با عنوان مدیریت خطر و ایمنی بیمار در سالن بیمارستان مهر برای پرسنل بیمارستان‌های 17 شهریور و مهر برازجان برگزار می‌شود و امیدوار هستیم بتوانیم به نتایج و اهداف مورد نظر برسیم.
مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه‌ای شبکه بهداشت و درمان دشتستان نیز در این نشست از اجرای طرح بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در دشتستان خبر داد و اظهار داشت: طرح بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و کارگاه‌ها در سطح شهرستان دشتستان با برنامه‌ریزی منظم به مرحله اجرا در آمد.
محمد صالحی افزود: در این طرح پیش‌بینی شده تا اواخر سال، تمام مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی و کارگاه‌ها حداقل یکبار در بعدازظهرها بازدید شوند و در صورت تخلف برخورد قانونی با متخلف صورت انجام شود.
وی اضافه کرد: در قالب اجرای این طرح به دیگر معضلات بهداشتی نظیر زباله، فاضلاب، استفاده از ظرف گیاهی در آش‌فروشی‌ها و غذا فروشی‌ها نیز توجه ویژه‌ای می‌شود.
صالحی اذعان داشت: این طرح از آذرماه آغاز شده و زمینه‌ای برای اجرای بهتر طرح سلامت نوروزی و سلامت مسافران نوروزی را فراهم خواهد کرد.
در این نشست سایر مسئولان نیز به بیان عملکرد خود پرداختند و بر تقویت مراکز و خانه‌های بهداشتی تاکید کردند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول