اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی با حضور مردم و مسئولان؛

یادواره 25 شهید دانشجوی دشتستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: یادواره 25 شهید دانشجوی دشتستان برگزار شد.

یادواره 25 شهید دانشجوی دشتستان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی دشتستان بعد از ظهر امروز در آیین برگزاری دهمین یادواره شهدای دانشجویی دشتستان اظهار داشت: شهدا حق بزرگی بر گردن جامعه دارند و تجلیل از این قشر امری لازم است.
حجت‌الاسلام سید‌علی‌پناه محمودی‌نیا افزود: شهدا با تقدیم جان خود راه را برای گسترش اسلام و تقویت نظام اسلامی هموار کردند.
وی اضافه کرد: دانشجویان شهید با آگاهی کامل به جبهه‌ها رفتند و به درجه رفیع شهادت نایل شدند و باید در هر شرایطی از این عزیزان تجلیل کنیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان با تجلیل از خانواده محترم شهدا و با اشاره به مقام شامخ مجاهدین فی‌سبیل‌الله، شهید را قلب تاریخ و نماد شرف نامید.
مسعود دهدشتی بیان کرد: بسیار مفتخریم که در آیین گرامیداشت شهدا حضور داریم و باید راه و یاد شهدا تداوم یابد.
وی تصریح کرد: پیشرفت‌های امروز کشور مرهون جان‌فشانی‌های شهدا و رزمندگان است و امروز همه وظیفه داریم یاد ایشان را گرامی بداریم.
این مسئول اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی با تمام توان و پتانسیل در مسیر تجلیل شهدا و رزمندگان تلاش می‌کند و امیدوار هستیم که بتوانیم دین خود را ادا کنیم.
در ادامه حجت‌الاسلام محمد غفاری، روحانی اعزامی از تهران به ایراد سخنرانی با موضوع ایثار و شهادت پرداخت و با یادآوری حوادث کوی دانشگاه و فتنه سال 88 قشر دانشجو را به ولایت‌مداری و تقوا دعوت کرد.
وی ابراز داشت: شهدا با تقدیم جان خود انقلاب را بیمه کردند و موجبات عزت و سرافرازی نظام را فراهم کردند و بویژه شهدای دانشجو نقش مهمی در این مسیر دارند.
این مراسم با همکاری واحد فرهنگی دانشگاه آزاد برازجان برگزار شد و با اهداء لوح تقدیر از 25 خانواده شهید تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول